• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Frila2

Hejsan!

Såg tråden du länkade till fröken, ibland undrar man faktiskt. Hade en kompis som fick barn när vi var mellan 14 och 15 år och då tyckte inte jag att det var konstigt alls. Eller, jag förstod att det var ovanligt men tyckte inte att det var en stor grej. Vilket perspektiv man hade då

Ni pratade om hur era barn kommer se ut tidigare. Det finns en sida på nätet (som jag inte hittar nu) där man kan räkna ut sannolikheten i % att barnet får en viss ögonfärg. G är blod/rödhårg med gröna ögon och jag har brunt hår med bruna ögon. Man fyller i sin och partnens ögonfärg, respektive föräldrars ögonfärg samt en ja eller nej fråga om syskonen. Tror vår % var 60 % brun 30 % gröna och 10 % blå eller någonting liknande. Ska kolla om jag hittar länken.

• Fröken85

Men vad är det här? Här kommer man hem efter en dag på jobbet å längatr efter syltfisk-diskussioner. Å så har det inte skrivits något på hela dagen... Va??? Var är ni??? *ler*

Jag är iallafall enormt seg idag men måste sätta igång med att städa lägenheten snart... Fy så tråkigt...

Jag var så sugen på att åka in till Babyproffsen eller 1a klass diag å kolla på de nya 08-färgerna till EL. Tydligen har de fått in affischer på de nu... Men jag ska inte åka, jag måste hålla mig därifrån ju... Man blir ju så sugen annars ju (om man nu kna bli mer sugen).. Det blir iaf en Cerox för oss. Jag å sambn har bestämt oss!

• Elessario

har ränt runt mkt idag.. efter jobbet blev det av till frisören och sedan gått runt på köpcenter, hitta inget förutom mat..
    nu ska jag dock sova, jobb och sedan restaurang och utekväll med vänner... kram fröken

• Fröken85

Jag e här! Har väntat på någon hela em/kvällen ju!

• Cia80

Hej tjejer!
    Hur har ni det?
    Här är är det bara bra. Var hemma hos svärmor och åt middag idag. Då var även sambons bror med familj där. Så då fick jag gulla lite med sambons brorsbarn. Efteråt sa sambon: jag tror du kommer bli en bra mamma.
    Det värmde må jag säga
    Kan ju inte påstå att längtan blev mindre direkt. Men sambon säger bara: Sen. *Suck*

• Fröken85

Lusse: Tittar oxå på den filmen. Det finns ju verkligen inget kul att titta på på torsdagar ju... Sambon är bortrest i helgen så jag är ensam hemma nu och har precis städat hela lägenheten *stolt*. Tänkte att jag skulle göra mig en kopp te och en macka snart. Jag jobbar natt imorgon så det är ju bara bra om jag kan sova länge imorgon...

Såg ni det om att de nya färgerna på EL är på gång. Hittade en tråd om det här igår! Nu är både jag å sambon på det klara om att vi vill ha en cerox som förstavagn! Tråkigt att den inte finns i Strike...

Cia: Jag säger bara en sak; Jag hatar "sen"... Det finns inget värre uttryck! Jag gullade med kompisens 7 månaders häromdagen... Jag bara längtar!!