• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Yoyna

Heja lusse! Bra gjort!

Nu måste jag tyvärr lägga mig, typiskt!

Kram!

• Skrutt 83

Någon go syltfisk som vill snacka lite på kvällskvisten?

Fröken: Ja han är söt när han vill! Skrattande Han sa det visserligen efter att jag sagt att han kommer bli världens bästa pappa men blev lika glad ändå! Tack, jag hoppas verkligen det! Vore så kul att följas åt! Kommer vi göra ändå men det är ändå kul om man är uppe i FUM och allt samtidigt! Ja tack det känns kul, jag tror som du säger att det löser sig man lever ju efter vad man har.

Lusse: Vad duktig du varit! Du är ju en riktig liten hurtis! Skrattande Tack, ja jag gillar bilen jättemycket! Oroar mig som sagt lite för pengarna men det löser sig nog!

Yoyna: Ja precis, Mälaröarna är nästa steg! Vill verkligen bo där sen när man har en liten bebis. Tycker verkligen du ska unna dig något gott på lördag!

När Addes kusin var här så såg vi på film när de var små, hjälpte INTE bebissuget! Jag vill ju ha en liten kopia av honom, så söt och go! Får nog poängtera det lite ikväll Glad

• enlitenbitkaka

Tack känner mig jättehurtig!! Men imorgon blire vila....svinjobbig träningsvärk! Bussen till jobbet med andra ord! Ja visst edet roligt att se hur dem såg ut som små? supersööööta...

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Fröken85

Nu har jag droppat in här en stund eftersom jag blev så orolig ör mitt jobbschema när jag skulle sova å va tvungen att gå in å kolla det. Så nu är jag ju jättepigg igen, men måste försöka lägga mig igen....

Lusse: Vad duktig du varit idag! Jag har inte motioner ett skit, men jag har iallafall inte ätit onyttigt!!!

Skrutt: Jag har oxå börjat oroa mig lite för ekonomin eftersom jag bara kommer få lägsta fp (men jag hoppas ju på mina arvepengar som sagt, då kan jag nog plocka ut någon tusing extra i månaden).. Men det löser sig. Jag vet att vi klarar oss och jag skiter i om det blir knapert... Ja, förhoppningsvis kan vi FUMa tillsammans sen!

Näe nu ska jag krypa ner brevid sambon igen! Hörs imorgon! Godnatt!

• Skrutt 83

Lusse: Ja verkligen, mysigt att tänka på att man kommer ha en sån liten sötis med de generna sen Skrattande

Fröken: Ja man klarar sig alltid! Sov så gott, ska nog också bege mig mot sängen snart!

• Cia80

Godmorgon tjejer!
    Jag önskar att jag också kunde få en startmånad. Just nu är längtan gigantisk.
    Men jag får väl snällt vänta.

Känns inte som att jag bidrar så mycket till tråden längre. Men jag dyker säkert upp lite då och då.

• enlitenbitkaka

Trött *zzz* Har lite värk i äggstockarna...ÄL kanske? Enligt ferliityfriend skulle jag ha haft ÄL måndag/tisdag/onsdag OM jag fortsätter med en 28dagars cykel men om jag har ÄL-känningar idag kanske jag har en 32dagars cykel? *klurar*

Planer för dagen Sytlisar?

Skrutt 83 skrev 2007-07-03 23:53:38 följande:
    Lusse: Ja verkligen, mysigt att tänka på att man kommer ha en sån liten sötis med de generna sen Fröken: Ja man klarar sig alltid! Sov så gott, ska nog också bege mig mot sängen snart!
    Somnade på soffan och glömde svara Ja både jag och sambon var lintottar när vi va små, jag hade kritvitt hår i lockar! Ska bli roligt att se om våra barn blir blåögda ellergrönögda....tvivlar INTE på att dem kommer bli blonda dock *ler* iaf närdem esmå...
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Skrutt 83

Hej tjejer!

Cia: Men inte ska du väl känna så! Klart du har en massa att tillföra till tråden! Ja det är jobbigt att längta så mkt men inte ha något mål att jobba mot!

Lusse: Låter som ÄL-känningar, du kan ju ändå ha en 28 dagars och att du har ÄL idag men att både mån och tis varit fertila dagar! Hoppas ÄL kommer igång nu på direkten så du vet att allt fungerar!

Hihi, ja jag och sambon är båda blåögda och var lintottar när vi var små men sambon är ju candré (stavning?) färgad nu. Så här blir det nog en liten lintott till en början iallafall. 

Frågade sambon igår om det finns en risk att han inte kommer vara så noga med skydd i höst, han sa då att han inte ville säga något om det för att jag inte ska hoppas eller bli besviken.. Men sen sa han ändå att han inte vet, att han kanske inte kommer vara det! Vi får se då, men nu ser det ut som att det kan bli lite av en tjuvstart iallafall! Känner mig så himla glad! Detta är ett STORT steg innan hade han tvärvägrat, så detta måste betyda att han börjar bli redo! Jippi!