• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • Skrutt 83
    VIKT-LISTAN

Fröken85
    - startvikt v25: 66,1 - målvikt: 60 - vikt v27: 65.4 - totalt: -0.7
    Skrutt83 - startvikt v25: 57.4 - målvikt: 52 - vikt v27: 56.8 - totalt: -0.6
    Luscious - Startvikt v25: 74.3 - målvikt: 67 - vikt v27: 76.0 - totalt: +1.7
    Yoyna- Startvikt v25: 72 - målvikt: 65 - vikt v26: 69.0 - totalt: -3
  • Cia80

Skrutt,
    Ja, han är underbar!

Jag försöker övertala honom, men det går lite segt. Men vi får väl se till hösten. Han har ju lovat att tänka över det till då, så det är väl bara att vänta.

Det är både underbart och konstigt att ha honom hemma, jag är ju inte van
    Men det kommer gå jättebra, det är jag övertygad om

• Skrutt 83

Godmorgon Syltisar!

Hoppas allt är bra med er! Själv är jag förväntansfull, idag kommer vi förmodligen köpa bilen, ska bli så kul! Lite ångest för kostnaderna men det ska nog gå bra!

Cia: Lycka till med övertalningen! Jag ska försöka jag med! Är det bestämt att sambon kommer bli kvar hemma även i höst?

• enlitenbitkaka

Godmorgon Skrutt och alla andra Syltisar!

Har träningsvärk i benen efter vår lååånga powerwalk igår.....skönt

Vad roligt att köpa bilen Skrutt!! Nojjar mig hela tiden över ekonomin men har börjat leva efter devisen "Det ordnar sig".....försöker låta bli att ha stenkoll hela tiden....*ler*

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Yoyna

Åh idag är en så dålig dag!!!

Jag bara känner mig sur å arg, ont i huvudet, fortfarande hes. Blä!

Vill inte vara på jobbet, men har fyra timmar kvar. Suck.

Fuskade med dieten igår oxå, så nu måste jag skärpa mig.

Nån som känner för att peppa?

• Skrutt 83

Lusse: Härligt med träningsvärk! Tror det är ett bra motto att tänka så! Man blir knäpp av att försöka ha stenkoll på allt hela tiden! Sa till Adde att ni är ett par st som ska tjuvstarta och att jag också vill det, då skrattade han och sa: "Men vi har ju inte ens råd att ta hand om oss själva när vi skaffar bilen!"

Riktigt så illa blir det ju inte Skrattande men vi har varit lite bortskämda när det gäller räkningar då vi har så låg hyra så dessa pengar extra varje månad känns ju, men det kommer nog gå bra!

Nää nu ska jag ge mig iväg hoppas vi ses här lite senare! Ha en bra dag! Kram kram

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-07-03 11:35:06 följande:
    Lusse: Härligt med träningsvärk! Tror det är ett bra motto att tänka så! Man blir knäpp av att försöka ha stenkoll på allt hela tiden! Sa till Adde att ni är ett par st som ska tjuvstarta och att jag också vill det, då skrattade han och sa: "Men vi har ju inte ens råd att ta hand om oss själva när vi skaffar bilen!"Riktigt så illa blir det ju inte  men vi har varit lite bortskämda när det gäller räkningar då vi har så låg hyra så dessa pengar extra varje månad känns ju, men det kommer nog gå bra! Nää nu ska jag ge mig iväg hoppas vi ses här lite senare! Ha en bra dag! Kram kram
    Ja vi har just nu en hyra på 5900:- för vår tvåa....börjar vi plugga så tillkommer 600:-/pers. i månaden för busskort. Så en flytt är oundviklig för oss....kan få en trea med balkong vid universitetet från 4600:-.

Jag har räknat och räknat...och nu är jag trött på det! Vi är båda på det klara med att detinte blir fett ekonomiskt men vi kör på ändå!

Vad blir det för bil förresten....missade det
  • enlitenbitkaka
    Yoyna skrev 2007-07-03 11:33:01 följande:
    Åh idag är en så dålig dag!!! Jag bara känner mig sur å arg, ont i huvudet, fortfarande hes. Blä! Vill inte vara på jobbet, men har fyra timmar kvar. Suck. Fuskade med dieten igår oxå, så nu måste jag skärpa mig. Nån som känner för att peppa?
    Usch stackare!! Jag fuskade okcås....åt thekakor med philadephiaost till frukost!!! *usch* Nu kör vi igen med Naturdieten! Inget fusk fram till helgen iaf?
  • Yoyna

Tack lusse! Ja, nu kör vi fram till helgen! Idag, onsdag, torsdag å fredag! Bara fyra dagar!!! Heja oss!

• enlitenbitkaka
    Yoyna skrev 2007-07-03 12:05:02 följande:
    Tack lusse! Ja, nu kör vi fram till helgen! Idag, onsdag, torsdag å fredag! Bara fyra dagar!!! Heja oss!
    Ja små delmål är det bästa!!! Fyra dagar.....det fixar vi lätt!!! + att jag ska jobba alla de dagarn = bränna kalorier på jobbet! Fysiskt jobb är som ett gratis gymkort!