• Fröken85

SYLTFISK

Här samlas vi tjejer...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:50:21:
    Presens, 29 år, egenföretagare, Skåne: ca dec-07
    Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: dec-07/jan-08
    Fröken85, 21 år, lärarstudent, Jönköping: jan-08
    Frila2, 23 år, ssk, Göteborg: jan-08
    Skrutt83, 24 år, ekonomistudent, Stockholm: april/maj-08
    Luscious, 23 år, blivande förskollärare, Karlstad: juni-08
    Thulan, 22 år, blivande ssk, Västerås: juni-08
    Elessario, 21 år, blivande ssk, Göteborg: juni-08
    Yoyna, 25 år, ssk, Stockholm: tidigast aug-08
    susannapanna, 23år, biomedicinstud., Stockholm: nov-08
    Cia80, 26 år, Undersköterska, Linköping: dec-08

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-22 18:56:32:
    Här träffades vi:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m17872129.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-01 23:30:58:
    ändring: Fi81, 25 år, Controller, Frankfurt: mars-08

• Svar på tråden SYLTFISK
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-04-22 20:19:30 följande:
    Luscious: Nää det är sant det kanske var mer förr. Haha men min kusin som jag vill som gudförälder och kompisen jag vill ha har haft ihop det för längesedan, kanske är det lite känsligt? hihi. Nää jag hoppas vi får två barn så de kan få vara till ett varsitt. Jag är ju gm åt kompisens dotter och blir till kusinens som kommer i sommar. Båda dem är perfekt som gudföräldrar, sånna som engagerar sig mkt å så.Cia: Vad bra att du hittade hit! Ja det är inte lätt alla gånger att veta vilken bil man ska ha. Jag och sambon ska snart börja leta vi med. Hittade ni nån som ni gillade? Vad synd att han känner så, men kanske ändrar han sig snart.
    Ja det kanske är lite känsligt för deras respektive Men är båda OK med det så varför inte!? Deras syfte är u att finnas där för barnet inte varandra.
    Cia80 skrev 2007-04-22 20:13:22 följande:
    Så det är här ni är tjejer *kramar om* Jösses så svårt det är att veta vilken bil man vill ha! Det finns ju så många.Försökte prata lite med sambon om att vi kan gifta oss nästa år, men det blev ett nej. Förstår inte hur jag ska orka vänta så länge, varken på bröllop eller bebisverkstad.
    Japp här e vi Hihi ja, bildjungeln är ju nästan värre än barnvagnsdjungeln....! Varför e sambon så anti bröllop nästa år då?
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • Cia80

Skrutt,
    Nja, vi har bara provkört två stycken än så länge och båda funkar helt ok. Men vi måste titta mer och provköra mer, jag menar, man kan ju inte köpa första bästa

Det känns inte som att han kommer ändra sig. Han säger bara att det kommer gå fort. Men just nu känns det som en evighet.

• FiL81

Skrutt 83 skrev 2007-04-22 20:21:57 följande:

Fi: Javisst är det! Pratat m kompisen?
    Nope, inte än - har varit ute resten av dagen - kom precis hem från ett restaurangbesök. Mongolisk Barbecue - mums!

Nä, måste kolla efter med henne nu...
  • FiL81

lusse: åååå så gulligt med dop!

har inte alls funderat på det där med gudföräldrar ännu - men jag tror gudmor skulle vara självskriven - min syster såklart!

• FiL81
    Cia80 skrev 2007-04-22 20:13:22 följande:
    Så det är här ni är tjejer *kramar om* Jösses så svårt det är att veta vilken bil man vill ha! Det finns ju så många.Försökte prata lite med sambon om att vi kan gifta oss nästa år, men det blev ett nej. Förstår inte hur jag ska orka vänta så länge, varken på bröllop eller bebisverkstad.
    Varför säger han nej?
  • Cia80

lusse,
    Jadu, jag tror det är mest för att vi inte varit tillsammans så länge. Men fasen, känns det rätt så gör det (enligt mig).
    Tycker ibland det känns så orättvist. För det är alltid han som får sista ordet både när det gäller bröllop och bebis. Känns som att jag inte har nåt val än att vänta på honom. Det spelar liksom ingen roll hur mycket jag längtar.

• Skrutt 83

Luscious: Hehe nä det är ju sant!

Cia: Nää det är klart att man måste provköra lite olika innan man bestämmer sig. =)

Fi: Ok, spännande att se hur det går för henne.

Svar på tråden SYLTFISK