Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka

SYLTFISK

Tänkte beställa från www.gravtest.se

Vet inte hur man gör faktiskt.... Får söka här på FL...Så här står det på sidan jag länkade till "Testen ska utföras över en 5-dagars period eller tills resultatet är positivt. Använd eventuellt en ren bägare för att samla upp urinen. "

http://www.gravtest.se/product_info.php?cPath=1&products_id=42

.?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka

Sorry att jag "försvann" kollar på "Gods and generals" med sambon. Får passa på....inte ofta vi har soffmys! Vi brukar sitta vid varsin dator

Kram på er och Fröken; Grattis!! Och jag ska kolla länken du visade!

• enlitenbitkaka

Hemma igen! F drog med mig ut på långpromenad....gick vid 12 och kom hem nu! Gick ut till Mariebergsskogen http://www.mariebergsskogen.se/ och där kryllade det ju så klart av barn, gravidmagar och barnvagnar. Fick se en Bugaboo close-up och den e så ****** snygg!

Nu ska F börja jobba vid tre och jag vid halv sex.....har ni för er då?

• enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-07-02 16:10:42 följande:
    Tack för infon! Näe, varje dag är inte riktigt våran stil, men visst skulle det krävas så... Men varannan dag då under veckan kring ÄL låter ju bra då! Bara att informera sambon. Han sa ju första tt vi sklle skippa allt sex fram till oktober så att killarna fick vila upp sig.. Hahaha... Ibland är han för söt. Men jag tackar för att han inte var särkilt intresserad av att verkligen göra så...hehe...!Cia: Näe det har inte hänt så mycket här i tråden faktiskt. Eller jo förrsesten. Jag å sambon ska tjuvstarta! Jag hoppas verkligen att vi kör igång nu i oktober!
    Låter som att ni har det omvänt hemma? Dvs. att du vill mer än han? *ler* Här e de la tvärt om....men runt ÄL i höst ska han inte få en lugn stund!
  • enlitenbitkaka
    VIKT-LISTAN

Fröken85
    - startvikt v25: 66,1 - målvikt: 60 - vikt v27: 65.4 - totalt: -0.7
    Skrutt83 - startvikt v25: 57.4 - målvikt: 52 - vikt v26: 57.2 - totalt: -0.2
    Luscious - Startvikt v25: 74.3 - målvikt: 67 - vikt v27: 76.0 - totalt: +1.7

Chocken har inte lagt sig än.....
  • enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-07-02 16:22:11 följande:
    Lusse: Jo det är nog så att jag vill mer än honom så vi får kompromissa lite båda två. Så det funkar för oss! Sen är bara fråga hur jag ska lyckas peppa honom till sex jätteofta, men det går säkert att ordna *ler*... Din sambo blir nog jätteglad vi ÄL sen då *ler*
    Ja på så sätt är det positivt....inget tjat om sex vid Äl osv Gud vad underbart och det kunde ta sig nästan direkt sen! Såg massor av fina grav.magar förut *avis*
    Fröken85 skrev 2007-07-02 16:34:22 följande:
    Lusse: Å fy vad jobbigt.. Men vi vet ju att det kan bli så ibland... Bara att ta nya tag! Lycka till gumman!
    Ja.....nya friska tag Vet ju med mig att jag fuskade! imorgon = gymmet!
    Nu = jobb! Byebye!
  • enlitenbitkaka

Godmorgon Skrutt och alla andra Syltisar!

Har träningsvärk i benen efter vår lååånga powerwalk igår.....skönt

Vad roligt att köpa bilen Skrutt!! Nojjar mig hela tiden över ekonomin men har börjat leva efter devisen "Det ordnar sig".....försöker låta bli att ha stenkoll hela tiden....*ler*

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-07-03 11:35:06 följande:
    Lusse: Härligt med träningsvärk! Tror det är ett bra motto att tänka så! Man blir knäpp av att försöka ha stenkoll på allt hela tiden! Sa till Adde att ni är ett par st som ska tjuvstarta och att jag också vill det, då skrattade han och sa: "Men vi har ju inte ens råd att ta hand om oss själva när vi skaffar bilen!"Riktigt så illa blir det ju inte  men vi har varit lite bortskämda när det gäller räkningar då vi har så låg hyra så dessa pengar extra varje månad känns ju, men det kommer nog gå bra! Nää nu ska jag ge mig iväg hoppas vi ses här lite senare! Ha en bra dag! Kram kram
    Ja vi har just nu en hyra på 5900:- för vår tvåa....börjar vi plugga så tillkommer 600:-/pers. i månaden för busskort. Så en flytt är oundviklig för oss....kan få en trea med balkong vid universitetet från 4600:-.

Jag har räknat och räknat...och nu är jag trött på det! Vi är båda på det klara med att detinte blir fett ekonomiskt men vi kör på ändå!

Vad blir det för bil förresten....missade det
Svar på tråden SYLTFISK