Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka

SYLTFISK

Yoyna skrev 2007-07-03 11:33:01 följande:
    Åh idag är en så dålig dag!!! Jag bara känner mig sur å arg, ont i huvudet, fortfarande hes. Blä! Vill inte vara på jobbet, men har fyra timmar kvar. Suck. Fuskade med dieten igår oxå, så nu måste jag skärpa mig. Nån som känner för att peppa?
    Usch stackare!! Jag fuskade okcås....åt thekakor med philadephiaost till frukost!!! *usch* Nu kör vi igen med Naturdieten! Inget fusk fram till helgen iaf?
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka
    Yoyna skrev 2007-07-03 12:05:02 följande:
    Tack lusse! Ja, nu kör vi fram till helgen! Idag, onsdag, torsdag å fredag! Bara fyra dagar!!! Heja oss!
    Ja små delmål är det bästa!!! Fyra dagar.....det fixar vi lätt!!! + att jag ska jobba alla de dagarn = bränna kalorier på jobbet! Fysiskt jobb är som ett gratis gymkort!
  • enlitenbitkaka
    Yoyna skrev 2007-07-03 12:15:02 följande:
    Jag jobbar idag å på fredag. Lättare att inte småäta då oxå! Nu blir det en peppad shake till lunch! Mums!
    Ja jag märkt att jag äter när jag hartråkigt och inget att göra....du också? Yes, shakea (???) för kung och fosterland
  • enlitenbitkaka

Nu ni tjejer har jag, världens störste latmask; cyklat till jobbet, jobbat 3½h i regn, cyklat från jobbet, gått en promenad med vovven och lagt i en maskin. Nämnde jag att det är 1.2mil t.o.r. till jobbet?

Skrutt:
    Så duktig som du varit kan du allt unna dig en Big Mac! Mazda3....*kollar upp*.....den e ju jättesnygg! Avundsjuk.

• enlitenbitkaka

Tack känner mig jättehurtig!! Men imorgon blire vila....svinjobbig träningsvärk! Bussen till jobbet med andra ord! Ja visst edet roligt att se hur dem såg ut som små? supersööööta...

• enlitenbitkaka

Trött *zzz* Har lite värk i äggstockarna...ÄL kanske? Enligt ferliityfriend skulle jag ha haft ÄL måndag/tisdag/onsdag OM jag fortsätter med en 28dagars cykel men om jag har ÄL-känningar idag kanske jag har en 32dagars cykel? *klurar*

Planer för dagen Sytlisar?

Skrutt 83 skrev 2007-07-03 23:53:38 följande:
    Lusse: Ja verkligen, mysigt att tänka på att man kommer ha en sån liten sötis med de generna sen Fröken: Ja man klarar sig alltid! Sov så gott, ska nog också bege mig mot sängen snart!
    Somnade på soffan och glömde svara Ja både jag och sambon var lintottar när vi va små, jag hade kritvitt hår i lockar! Ska bli roligt att se om våra barn blir blåögda ellergrönögda....tvivlar INTE på att dem kommer bli blonda dock *ler* iaf närdem esmå...
  • enlitenbitkaka

Skrutt:
    Din sambo verkar ha mjuknat en hel del! Vad roligt Är ju ett litet tag kvar tills du slutar med pillrena = ett litet tag som han har på sig att bli ännu mer sugen!

Ang. ÄL så får vi se...kollade fel på Fertilityfriend; måndag tisdag och onsdag är fertila dagar - torsdag är ev. ÄL....stämmer detta bör min mens komma runt den 20e....håll tummarna!

Planer för dagen Skrutt?

• enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-07-04 13:25:18 följande:
    Elessario: Får jag kika in i nya 08-tråden? Vi har ju inte bestämt tjuvstart 100 % men det kanske blir smygstart.. Vet inte vart jag ska kategorisera oss riktigt..Lusse: Jag ska bara slappa, slappa & slappa idag! Kanske ska åka och kolla på en citroën, tydligen 139000 helt ny på kampanj, bra att kolla innan man bestämmer sig helt hundra. Sen blir det kvällsprommis med sambon. Du då?
    Åh Citroën Xsara Picasso gillar jag, svärfar har en så och den är helt underbar att köra! Är ju en hel djungel av bilmärken osv. Bra att botanisera innan man bestämmer sig!

Jobbar 17:30-21.....ska även planera inför nästa vecka då sambon har sin enda semestervecka. Om vi ska göra något särskilt. Men som det är just nu vill jag bara att sommaren ska ta slut så det blir september!

Vi får starta en egen tråd: "Vi som skulle börja 2008 men som (kanske) tjuvstartar...."
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-07-04 13:45:59 följande:
    Inte känt något speciellt öht! Har bara hunnit få till det en gång och då körde vi avbrutet....någon får aldrig tummen ur och köper kondomer Haha inget svårt att utöva säkert sex när man aldrig hinner ha något! sambon jobbar nätter, sover till tre nästa dag och jag åker hemifrån vid fem, tidigare om jag cyklar!

Tror kusinbarnet kommer göra underverk för din sambos längtan Kompisarna lillkille har gjort det för min iaf...

Ja hösten -07 kommer nog bli en bra höst! Massa plussande och en del skolstarter!

Fi:
    Välkommen hem! Tänkte allt på dig igår....var ju länge sen du va här inne Välkommen tillbaka!
  • enlitenbitkaka

Hej hej tjejer!

Hemma från jobbet....ska bara ut med Kenzo en snabbkiss men sen ska jag bädda ner mig i soffan! Jobbet idag var skit, regn heeeela tiden och alla säckar tog slut så jag fick köra en extra vända och fick därför sluta senare än vanligt *suck* Vilket i sin tur gjorde att jag missade bussen och fick stå och vänta 30min på nästa! *dubbelsuck*

Såg en sååååå snygg gravid tjej förut! Med svarta leggings och en tajt "tunika" med Polarn o Pyret-ränder......en sån där perfekt mage! *vill också* Sen började en liten kille prata med mig på jobbet. Då kom tanken, Shit....ska jag vara mamma?!!!

Allt bra med er andra+

Svar på tråden SYLTFISK