Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka

SYLTFISK

presens konjunktiv skrev 2007-07-08 19:03:41 följande:
    Ja att kela med vargarna vore en dröm...men är ganska dyrt med vargträff Jättegrattis till er båda!
    Skrutt 83 skrev 2007-07-08 19:07:36 följande:
    Här blir det också soffan, laptopen och TV'n på i bakgrunden!
    Thulan skrev 2007-07-08 19:10:40 följande:
    Ska hålla alla tummar och tår för dig imorgon!!!!!
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-07-09 11:26:37 följande:
    Lusse: Nämen, ska du fuska... hihi... Jodå, det går neråt efter min lilla uppgång v 26.... Bara 4.7 kg kvar nu! Har sovit så dåligt inatt. Kunde inte somna igår eftersom jag jobat lördagsnatten... Så jag somnade vid 6 imorse å har halvsovit i soffan sen dess. Nu ska vi ta tvätten å det är väl ty det vi kmmer göra idag! Du då?
    Ja fusk med gymmet iaf.....men dieten ska jag hålla idag Usch du måste ju va jättetrött! Stackare! Jag ska ligga på soffan och slappa bara *ler* såååå sliten...
  • enlitenbitkaka
    VIKT-LISTAN

Fröken85
    - startvikt v25: 66,1 - målvikt: 60 - vikt v28: 64.7 - totalt: -1.4
    Skrutt83 - startvikt v25: 57.4 - målvikt: 52 - vikt v28: 56.3 - totalt: -1.1
    Luscious - Startvikt v25: 74.3 - målvikt: 67 - vikt v28: 74.4 - totalt:  +0.1 (ner 1.6)
    Yoyna- Startvikt v25: 72 - målvikt: 65 - vikt v27: 68.5 - totalt: -3.5

Dagens vägning var en fröjd 0.1kg över min startvikt...på en vecka....how did that happen???? :-O
    Frila2 skrev 2007-07-10 17:21:27 följande:
    Har kikat lite på en annan sida så jag tänkte bara säga Grattis till Thulan som har blivit antagen till ssk-programmet. Trist att du måste vänta på brevet innan du får veta Lusse. Elessario, måste du också vänta på brevet eller kan du kolla på nätet?  
    Ja man kan ju alltid hoppas att jag får Brevet imorgon...men så tur har jag aldrig
  • enlitenbitkaka
    Thulan skrev 2007-07-10 20:00:11 följande:
    lusse: Ja det känns jätte skönt! Har sett fram emot det här i över ett och ett halvt år så det är underbart.
    Ja jag är jätteglad för din skull!!! Hoppas att jag har samma tur bara OM jag kommer inska bara sambons problem med CSN lösas...sen blir det flytt!
  • enlitenbitkaka
    Thulan skrev 2007-07-10 20:07:15 följande:
    lusse: Va snäll du är Håller alla fingrar och tår för din skull, men jag tror att du kommer in. Vad har han för problem med csn?
    Haha...ja man blir ju involverad i era liv här ju Ja demhar redan släppt på KAU's hemsida att det finns platser kvar på lärarutbildningen....borde ju betyda att alla behöriga söknanden blivit antagna?
    han läste ett halvår i Luleå och sen ett på Chalmers....hoppade av båda med oavklarade kurser. Han har betalat tillbaka 15-20000:- av dem lånen än så länge. Fårse om han får nytt...
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-07-10 21:37:54 följande:
    Hej tjejer!Thulan: Ett STORT grattis till antagningen!!Lusse: Grattis till fin-fint resultat på vågen! Superbra kämpat! Håller tummarna för att du kommer in snart!Elessario: STORT grattis till antagningen du också!Hoppas allt är bra med er, jag är helt slut, jobbat hela dagen och sen varit ute och sprungit 5 km. Idag fick jag lite panik för framtiden.. Vill ju så gärna starta i höst men är orolig för ekonomin.. Vi kommer få det körigt redan nu.. Men jag vill verkligen inte vänta.. Vi måste bara klara oss! Är rädd att sambon ska tveka bara just för ekonomin...
    Vill du ha någon att nojja över ekonomin tillsammans med så finns jag här Vi kommer ha det tajt....kommer spara de pengar jag tjänar i höst för att använda som utfyllning av min FP. Ska flytta till billigare lght nära universitetet... Men det kommer ändå bli tajt! Men nu har jag nojjat, räknat, oroat mig, räknat lite till...och jag orkar inte mer! Vi kör på....jag offrar gladeligen lite vardagslyx för en bäbis. Allt ordnar sig
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-07-10 21:54:14 följande:
    Tack Lusse! Känns bra att jag har dig att nojja med! Håller med dig till 100 % offrar också gärna lite vardagslyx för att få en liten! Som du säger så tror jag att allting löser sig, man lever ju efter vad man har! Fick bara lite panik idag när man kollade räkningar och sen när man tänkte på vad bilen kommer kosta och allt Men men, det löser sig! Jag vill verkligen inte skjuta på bebis!Hur mår kroppen nu? Är ÄL över? Graviditetssymtom?
    Ja just nu lägger vi flera tusen i månaden på hämtmat/hemkörning och det kan vi ju lätt avstå ifrån! Vi kommer ju ta över mammas bil så där tillkommer skatt och försäkring också....

Kroppen mår fint...inga ÄL-smärtor längre. Bröstvårtorna va dock ÖMMA något så in i norden i flera dagar! Kunde inte sova utan linne på mig för täcket skavde! Eller hämta mjölk i kyldisken... Nu är det bättre dock Själv då? Hur länge har du kvar med piller?
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-07-10 22:11:07 följande:
    Jo man kan ju faktiskt omprioritera en hel del! Vi kommer kunna åka och storhandla mkt mer nu när vi får bilen och det spar man faktiskt grymt mkt pengar på!Vad skönt att det gått över nu, inte kul när de är så ömma. Spännande att se om tanten kommer som den ska eller om den lyser med sin frånvaro av en bra orsak Den 19/8 tar jag sista pillret! Så det är faktiskt inte så långt kvar, har snart bara 1 ½ karta kvar! JIPPI! Sen är det bara att hoppas på att sambon vill släppa soldaterna fria och skjuta skarpt Hur gör ni nu? Skyddar ni er fram till sept/okt?
    Ja storhandla ska vi också göra....och sen kan man va riktigt kärringaktig och leta rabattkuponger

Ja nu ska vi bara se så att den djävulska mensvärken inte kommer tillbaka....va därför jag började med pillrena. *hoppas inte* 19/8 e ju typ....imorgon nästan Håller tummarna för att det går smidigt och smärtfritt för oss! Ovch att din sambo släpper till direkt

Vi kör oskyddat....hade ju avbrutet vid ÄL + en gång då vi missade att just avbryta Så nu frågar sambon om jag e gravid heeeeeeela tiden!
Svar på tråden SYLTFISK