Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka

SYLTFISK

Fröken85 skrev 2007-07-04 23:22:55 följande:
    Är inne en sväng igen! Någon här?www.familjeliv.se/Forum-5-172/m22461765.html... Hittade den här tråden. Ajajaj... Ibland undrar man ju.... Jag skrev ett inlägg på sidan 6 om ni är intresserade!
    Vettigt inlägg du skrev! Blir lite mörkrädd....min syster är 15år och tanken på att hon knske har samma tankar...*brr*
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-07-05 22:57:44 följande:
    Lusse: Tittar oxå på den filmen. Det finns ju verkligen inget kul att titta på på torsdagar ju... Sambon är bortrest i helgen så jag är ensam hemma nu och har precis städat hela lägenheten *stolt*. Tänkte att jag skulle göra mig en kopp te och en macka snart. Jag jobbar natt imorgon så det är ju bara bra om jag kan sova länge imorgon...Såg ni det om att de nya färgerna på EL är på gång. Hittade en tråd om det här igår! Nu är både jag å sambon på det klara om att vi vill ha en cerox som förstavagn! Tråkigt att den inte finns i Strike... Cia: Jag säger bara en sak; Jag hatar "sen"... Det finns inget värre uttryck! Jag gullade med kompisens 7 månaders häromdagen... Jag bara längtar!!
    Finns aldrig något kul att titta på....förutom på dagen; Day's of our lives, Emmerdale och Förhäxad *nörd*

Spännande med nya EL-färger....men någon EL blir det icke för oss. Teutonia Spriti s3 eller Bugaboo Cameleon. Ceroxen e nog en kanonbra förstavagn! Där har ni noggjort ett bra val Pratas ju ganska mycket om att den e tung... jag provkörde antingen EL Smart Duo eller om det va Classic Duo som ska va en av tungviktarna och den va hur smidigsom helst
  • enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-07-05 22:59:15 följande:
    Lusse: Näe, jag blir förbannad oxå. Men som de verkar ha det nu så tror jag det är bättre för hunden att flytta. Däremot är det fel av dem att ha låtit det gå så långt. Man kan inte priritera bort djuren. De är familj oxå!
    Ja på samma sätt som man anpassar livet efter barnen, ska man också anpassa livet efter djuren. Man omplacerar ju inte en unge om man märker att tiden tar slut...
    Fröken85 skrev 2007-07-05 23:04:22 följande:
    Lusse: Jo det sägs ju att den är tung, men eftersom vi kommer gå mycket på grusväg å stig så känns det viktigare att den är stadig ch hållbar än att den är lätt. Att köra den på asfalt kan ju lixom inte vara särskilt svårt... Sen får man väl köpa en smidigare vagn sen då...!
    Ja och som sagt....när alla säger "Det är en tungstyrd vagn, tung att lyfta också" Så får jag för mig att den e enooooormt tung. Men provkörde EnCerox i jungle pink (snyyyygg färg) och den va jättesmidig...iaf inne i affären
  • enlitenbitkaka
    Fröken85 skrev 2007-07-06 00:01:15 följande:
     Men det är lixm 3 månader, vi hinner inte ens satrta en syltfisk III innan det är dags... Satt å surfade runt å kollade babyskydd. Innan var jag helt innepå att köpa det billigaste på silvan, men nu har jag ångrat mig... Men frågan är ju om man kan behålla det till ev. syskon sen. Hörde något om två år ungefär.... Man kanske ska hyra istället, men vågar man de? Ännu fler frågor som cirklar runt i huvudet....
    Ja ibland håller man på att dööööö av längtan sen får jag panik för att det är "imorgon" vi ska börja Två månader för vår del....ingenting om man jämför med juni -08!

Babyskyddet från Silvan; är det samma som Ellos säljer? Vi ska hyra från BB/NTF.....litar på dem! Sen blir det nog en Akta Graco Duoflex när bebson blir större...! Fem år har jag hört att barnstolarna är i OK skick. Sen blir plasten osv. dålig. Men jag vet inte om det stämmer...

Din sambo gör ju jättestora framsteg! Är med och väljer barnvagn och allt
Svar på tråden SYLTFISK