Inlägg från: enlitenbitkaka |Visa alla inlägg
  • enlitenbitkaka

SYLTFISK

Cia80 skrev 2007-07-06 22:46:55 följande:
    lusse,Hehe, det vore nåt Kanske till nästa sommar, vem vet.Tänk om jag är gravid nästa sommar. *Drömmer mig bort*Den här ska vi ha: www.saabsverige.com/main/SE/sv/model/93_WAGON...Skrutt,Vi får väl se hur det blir
    Jag hoppas på en bebis nästa sommar Sikta högt...  Smajsig bil! Morbror har en Saab 9-5 från -04....helt underbar att köra!!
    .?:*¨¨*:?. www.wannabemama.blogg.se .?:*¨¨*:?.
  • enlitenbitkaka
    Yoyna skrev 2007-07-06 22:46:50 följande:
    Haha, hur länge kunde jag hålla mig borta??? Inge roligt att lägga sig själv, sambon är nere å bastar vid sjön tillsammans med min bror å några ompisar. Lusse: A blir två år i september. Tycker inte alls synd om era barn om det blir långt mellan dom, det finns en hel del fördelar med det, både för föräldrar å barn om du frågar mig! Jag kan t-ex- inte se mig själv som mamma till a och en liten bebis just nu, tror inte jag skulle räcka till för båda två. Men alla är ju olika förstås!Hej skrutt! Jo tack, det går ganska bra med renoveringen. Just nu står badrummet färdigt (helt enligt min tidsplan) och väntar på rörmokeri och "möbler". Men då meddelar rörmokaren att han inte kan ihelgen utan kommer på onsdag tidigast... Stackars mig!
    Hihi missade ditt inläggg.....du skulle ju inte näta längre Nej våra barn överlever säkert. Tror att man antingen ska skaffa dem jääättetätt....eller med iaf. 3-4år emellan. För att undvika avunsjuka och så vidare. Jag e 23 och mina halvsyskon 15 och 9 och vi har jättebra kontakt Men är inte suuuuupertajta heller iofs.
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-07-06 23:00:49 följande:
    Yoyna: Hehe nä det är inte lätt att hålla sig borta härifrån Vad irriterande med rörmokaren, hantverkare går verkligen inte att lita på! =DLusse: Hehe, det gör du rätt i! Här hemma är det jag som basar över vagnköp men när det gäller bilköp är vi båda inblandande. Kvällen spenderas i soffan med laptopen i knät (Appropå det läste jag en tråd om det här på FL att det kan minska fertiliteten, främst för killen då simmarna inte ska utsättas för värme så sambon är nu mer förbjuden att ha den i knät ) och på tv är det CSI. Ska försöka sova rätt tidigt, ska upp och jobba tidigt imorgon. Själv?
    Hihi.....jo visste har F också en talan om bilköpen men jag kan ju mest om motorer, prestanda osv. Han har alltid en talan, frågan är om jag ska lyssna på honom eller ej?

Usch nu blev jag orolig...ligger/sitter alltid med laptopen i knät Beordrade sambon att vara försiktig med sina simmare nu!! Hihi....han tror jag e galen...

Har förövrigt jävulskt ont i äggstockarna *ajaj* så det blir soffan resten av kvällen....unnarr mig en banan och lite ICA's pärondryck/cider
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-07-06 23:22:56 följande:
    Lusse: Här hemma är det sambon som kan mest prestanda osv, har jobbat på mack men jag  som har krav på det extriöra, hihi! Sambon tyckte jag var knäpp för att jag var orolig att färgen vi ville ha inte fanns osv.. Det är ju jätteviktigt! Tror inte man ska vara så orolig, kan ju inte vara så mkt strålning va? Tror det är mer värmen och det gäller killarna så se till att han har den nånannanstans A skrattade men har faktiskt den inte i knät nu *söt* De ska ju undvika för mycket varma bad och bastu också när det är dags! Viktigt med förberedelser, här hamma käkas det Man och Kvinna vitaminer redan nu!
    Hihi ja utseendet e viktigt! Nej jag kommer fortsätta ha laptopen i knät....sambon har ju som tur e en stationär dator! Badkar har vi inte (än iaf) och ingen bastu heller....så hans "simmare" är nog i toppform! *ler*

Vi knaprar Vitamax Man & Kvinna här...gjort det i två veckor typ.....
  • enlitenbitkaka
    Skrutt 83 skrev 2007-07-06 23:45:38 följande:
    Lusse: Hehe låter bra det att han har stationär och att simmarna hålls i trimm! Det är de som vi också äter, tror de är bra! Lycka till med bilshoppningen imorgon!Nää nu måste jag krypa i säng! Sov så gott syltisar! "Ses" säkert imorgon igen. Kram
    Ja jag tror Vitamax är bra....vi får väl se   Sussa sött Skrutt! Imorgon blir de inte mycket FL efsm mamma komme vid 10 och ska sova över här så...
  • enlitenbitkaka

Godmorgon tjejer! Idag får ni har Syltfisktråden för er själva! Mamsen kommer om en dryg timme och då blir det provkörning som gäller

Hoppas ni får en underbar dag! Utan regn...! Kram på er!

• enlitenbitkaka

Hej på er!

Roligt med en tråd om "Syltfisk" Syfilis....*asg* Provkörning blev det inget av....ALLA bilhandlare har stängt på lördagarna under sommaren!!! Irriterande, blev affärsstrosande istället oh åkte så vovven fick bada.

Nu ska jag va social igen Ha de bra tjejer!

• enlitenbitkaka

Usch, är uttråkad...jag som inte skulle FL:a alls   Gör ni ikväll då tjejer?

Frila2 skrev 2007-07-07 17:38:17 följande:
    Usch vad trist när sånt drabbar en närstående...Känner du hennes sambo väl? Hemskt att ens tänka på men i måååånga fall så kommer anorexi/bulimi från pojkvännen. Som på något sätt driver tjejer till det genom psykiska/fysiska glirningar.... Säger inte att det är så med henne men ha det i åtanke. Vad säger den ndra kompisen då?
  • enlitenbitkaka

Hej tjejer!

Nån mer än jag som e löjligt trött på regnet? *suck* Idag var det dags för min halvsysters konfiramtion! Trevligt med tjocka släkten....så roligt när mamma kan följa med också även fast hon eg. inte hör dit! Alla kommer överens Syrran va jättefin och sjöng en duett med en annan tjej i kyrkan....då vatt jag så stolt att jag nästan sprack *ler*

Nyttig plockmat först...men sen....hemmagjorda chokladbiskvier med smörkräm och sen jordgubbstårta med grädde, maräng och sockerkaksbotten! Usch....vill INTE vägamig imorgon.

Frila:
    Usch....lider med dig. Du har hamnat i en knepig sits, vill ju hjälpa henne men inte förlora henne som vän. Svår balansgång men hälsan kommer alltid först.

• enlitenbitkaka
    presens konjunktiv skrev 2007-07-08 18:55:04 följande:
    Hej tjejer!Nu är jag tillbaka efter två underbara dagar på Kolmården och Safari camp, samt en kalashelg. Vi hade dubbelt trettioårskalas i går, och grannen hade femtioårskalas i dag. Ingen tårta alls, lyckligtvis. Allt väl med er alla?
    Usch vad avundsjuk jag blir nu! Vill också till Kolmården....största drömmen att få kela med vargarna där

Du som fyllde 30? Grattis isf!!!
Svar på tråden SYLTFISK