• Yosa

Ni som ammar nattetid: sover ni i BH?

Ni som ammar nattetid: sover ni i BH? eller bara i linne?

Tipsa!

• Svar på tråden Ni som ammar nattetid: sover ni i BH?
  • Hemliga 72an

I början hade jag BH men nu läcker jag inte mer så jag sover utan. Snart blir det ändå att sova med det igen då jag ska ha bebis i december.

• MaPaFrid

Jag använde apotekets amningstoppar på natten annars hade jag varit plaskevåt

• Samsonia

Varning varning varning för BH på natten. Jag hade min i normala fall super sköna amnings BH. En morgon när jag vaknade hade den hamnat lite snett och klämt åt en sidan på tutten. Det resulterade i tre dagars mjölkstockning med 39 graders feber. Har aldrig varit så sjuk.

• maho0822

jag läcker massor när jag ammar. måste ha BH för att hindra läckaget från andra sidan, kör även med dubbla inlägg....

• Nynne

Jag har en slapp, billig amningstopp på natten. Läcker lite men toppen är mest för att jag känner mig naken annars.

• Jamson

japp, jag sover i min bygelbh och det funkar kanon!

• RockaBillyKid

Sover i min amnings BH i stor storlek utan byglar. Har mjölkuppsamlingskopp på det ena bröstet medan hon ammas på det andra. Jag läker hur mycket som helst!

• BonniMix

sover naken, på handdukar som jag sen byter när de blir blöta.. Fick tips på föräldrakursen, att brösten behöver vädras och att det var bra att sova med handdukar.. Visst det blir blött.. Men men vi har ju tvättmaskin.

Svar på tråden Ni som ammar nattetid: sover ni i BH?