• Yosa

Ni som ammar nattetid: sover ni i BH?

Ni som ammar nattetid: sover ni i BH? eller bara i linne?

Tipsa!

• Svar på tråden Ni som ammar nattetid: sover ni i BH?
  • williewillie

Kör vanliga bomullslinnen.

• Melly

Nej jag sover i bara trosorna. Har aldrig läckt bröstmjölk som tur är

Himla skönt att slippa bh för då kan min dotter ta bröstet själv när hon behöver.

• Tovsippan

Jag läcker som ett såll, så det är bh med amningsinlägg som gäller för mig.

• Que Sera Sera

Topless har. Lackte mest i borjan men om det droppar till nu sa kniper jag latt om brostvartan m fingret eller trycker emot en liten kort stund m tacker sa slutar det. =)

• Que Sera Sera

Melly, ja visst ar det smidigt! Bara hant att min dotter tatt sjalv en gang under natten (vaknade av att hon sog sej fast) men annars suger hon in den bara jag narmar mej lite. Sa smidigt!

• 4 Före 30
    Plutte78 skrev 2007-04-26 13:09:51 följande:
    Jag har sytt en tub BH i jätteskönt tyg som jag har på mig, det känns knappt, senhar jag ju inlägg i den. Ska snart sluta amma men den e verkligen att rekomendera, jag har sytt 5 st
    Du kan inte berätta hur du har gjort dem? Vore jättegulligt...Sjäv fick jag ha på mig tajt tshirt och lägga en dubbeltvikt handduk över brösten...läckte läckte läckte och inag inlägg höll.....men jag gillar inte att sova i tröja...
  • Våren 2007

Japp, amnings-bh och inlägg; ammar jag på det vänstra bröstet läcker det högra och vice versa:)

• lill linda 82

nope, sover naken upptill. skönast så o barnet suger tag då barnet vill äta utan att man vaknar.

• Lovely Rita

Jag har precis slutat med natt-BH. Min dotter är 5 månader. Men jag tror att den åker på igen om hon inte äter tillräckligt på kvällen.
    Fast gud så himla skönt att slippa den.

• caroline28

Sover alltid med BH. Kan inte sova utan. Bara hänger och slänger överallt :))inte för att dom är stora tvärtom. Känner mig så naken utan...

Svar på tråden Ni som ammar nattetid: sover ni i BH?