Ni som ammar nattetid: sover ni i BH?
Ni som ammar nattetid: sover ni i BH? eller bara i linne?
Tipsa!
Ni som ammar nattetid: sover ni i BH? eller bara i linne?
Tipsa!
Ja, jag sover med bh och ammningsinlägg. Inte för att jag läcker utan mer för att bröstvårtorna är ömma/känsliga så det är skönare med bh.
Ammar inte längre men jag har bara sovit med bh de första dagarna sen har min produktion stabiliserat sig med alla 3 barnen så jag har aldrig behövt sova med bh! Tack & lov!
när jag nattammade sov jag i bh och dubbla inlägg för jag läckte så. Fick ha ett inlägg i ull och ett vanligt. För det vanliga fastnade i bröstvårtan och gjorde så ont. Nu har jag i stort sett slutat amma.
japp..bh och inlägg varje natt
Jag har en top från sloggi i microfiber, som jag bara drar ner och + inlägg.
Själva axelbanden är elastiska Hel nöjd med den.
Tror det finns amnings pyamas på www.laredoute.se har iaf funnits.
sover med en topp och ammninglsinlägg, läcker som bara den under natten, nattammar ibland. har köpt en topp på apoteket, den är mjuk och skön och det är bara att dra den över det bröstet hon ska äta ifrån, så man behöver inte ta av sig hela för att amma. Längtar så tills jag kan sova naken igen.
Jag läckte under hela amningsperioden, 14 månader så jag sov i apotekets nätbh-top (carefix) underbart skön och håller inläggen på plats! Jag försökte sista halvåret att sova utan för jag var sååå less på att alltid behöva ha toppen på mig men då var det dyngsurt i sängen, och att sova på handdukar som knölar sig och sedan blir blöta tycker iallafall jag var väldigt obekvämt! Nu är jag gravid igen och jag hoppas såååå att jag inte kommer att läcka lika mycket den här ggn!
Bor konstant i min amningbh från Triumph.
Jag har sytt en tub BH i jätteskönt tyg som jag har på mig, det känns knappt, senhar jag ju inlägg i den. Ska snart sluta amma men den e verkligen att rekomendera, jag har sytt 5 st
natt-bh och amningsnattlinne. :)
eller pyjamas som går att knäppa upp.