• Niinaaa

Bebisar i gymmet!!!

Varför i hela världen tar man med sig bebisen till gymmet???
    vet fler som gör det på mitt gym.

en del tar tillåmed med gåstolen till lite större bebisar.
    Sen så kräver dom av personalen att sänka musiken .....
    Skrikandes

• Svar på tråden Bebisar i gymmet!!!
  • Niinaaa

Nej men så här var det.  Dom har med sej bebisar i gymmet som ska springa omkring i gåstol & när man har en bebbe med sej så vill man ju såklart ha låg musik. Men det vill kanske inte dom andra som faktiskt TRÄNAR!
    Dessutom hade dom oxå med ett par syskon som for omkring som sjövilda....i 4-6 års åldern.   

• Maggan86

Är bebisarna så små att de sitter i en babysitter och är så nöjda med att bara titta på mamma tycker jag att det är helt okej, skit bra faktist! Men kan dom förflytta sig och det blir till barnpassing, förstår jag att folk irriterar sej på det.

• Knytets

självklart ska inte ungarna vara med på gymmet.

Dom kan skada sig på maskinerna osv.

Och även om det är en bebis har den inget på ett gym att göra.
    Som någon ovan redan skrivit så är övriga medlemmarna där för att träna, och har betalat lika mycket som "mamman" med barnet, och detta är kanske deras tid att vara från sina barn och få lite egen tid, och att höra barngråt när man försöker ta i för kung o fosterland på gymmet är ju absolut ingen hit.

Aldrig hört talas om att folk tar med sig barn på gymmet, har alltid hört att det är barnförbud på gymmet.
    Antingen får man skaffa barnvakt för att gå på gymmet, använda gymmets barnvakter eller så får helt enkelt den andre föräldern ta sitt ansvar också. Eller så går man ut på en promenad med barnvagnen.

• Maggan86

tar man med sig sitt barn så självklart sätter man inte han/hon på ett farligt ställe.

Om man ställer dom en bit från maskinen så skadar dom sig inte.

Kanske man inte ska gå dit med sin bebis när det är som mest folk. men är det bara några få personer där så klart man kan.

Det är så många som säger man kan inte göra si man kan inte göra så, ta med den dit eller hit. shit jag hade inte kunnat göra ett skit om jag lyssnade på alla mammor om vart dom inte tycker man ska ta med sitt barn.

Jag ska väl kunna gå och träna med mitt barn, utan att behöva skaffa barnvakt.

sen håller jag med har man en kolik unge kanske det inte är så passande för de andra.
    Tycker att många mammor har begränsat sig med saker och ting sen dom skaffat barn. Jag som är ensamstående hade ju fått vänta upp och ner på mitt liv totalt.

• Rokka Jill
    Maggan86 skrev 2007-05-03 09:14:39 följande:
    tar man med sig sitt barn så självklart sätter man inte han/hon på ett farligt ställe. Om man ställer dom en bit från maskinen så skadar dom sig inte. Kanske man inte ska gå dit med sin bebis när det är som mest folk. men är det bara några få personer där så klart man kan. Det är så många som säger man kan inte göra si man kan inte göra så, ta med den dit eller hit. shit jag hade inte kunnat göra ett skit om jag lyssnade på alla mammor om vart dom inte tycker man ska ta med sitt barn. Jag ska väl kunna gå och träna med mitt barn, utan att behöva skaffa barnvakt. sen håller jag med har man en kolik unge kanske det inte är så passande för de andra. Tycker att många mammor har begränsat sig med saker och ting sen dom skaffat barn. Jag som är ensamstående hade ju fått vänta upp och ner på mitt liv totalt.
    men vadå "utan att behöva skaffa barnvakt" FAN DET ÄR DU SOM HAR VALT ATT SKAFFA BARN, inte folket på ditt gym!!
    jesså...
  • Maggan86

Precis jag har valt att skaffa barn. Varför ska jag då skaffa barnvakt??? jag skaffar väl inte barn så jag kan skaffa andra att passa henne??
    Om min dotter inte stör på något sätt varför kan jag då inte ta med henne?
    Jag tar med mig min dotter överrallt vart jag än går. För när jag valde att skaffa barn så valde jag att leva Med henne!
    så enkelt är det

• En glad tjej

Vi har barnpassning på mitt gym, skulle inte tänka tanken att ta med lillan in på gymet!

• Rokka Jill
    Maggan86 skrev 2007-05-03 10:55:37 följande:
    Precis jag har valt att skaffa barn. Varför ska jag då skaffa barnvakt??? jag skaffar väl inte barn så jag kan skaffa andra att passa henne?? Om min dotter inte stör på något sätt varför kan jag då inte ta med henne? Jag tar med mig min dotter överrallt vart jag än går. För när jag valde att skaffa barn så valde jag att leva Med henne!så enkelt är det
    Men du vet att du utsetter henne för fara när hon vistas i GYMET. och det finns ingen försäkring i världen som skulle backa up här.
    jesså...
  • Maggan86

Rokka Jill..men snälla, det finns väl farligare ställen att vistas på med sitt barn än på gymmet. det flesta olyckor händer i själva hemmet. Lägg ner det där snacket. då är det farligare att vistas på stan med sin unge där det kör massas bilar osv... 
    vad försöker du med?? att jag ska ändra min åsikt?    

Svar på tråden Bebisar i gymmet!!!