• Niinaaa

Bebisar i gymmet!!!

Varför i hela världen tar man med sig bebisen till gymmet???
    vet fler som gör det på mitt gym.

en del tar tillåmed med gåstolen till lite större bebisar.
    Sen så kräver dom av personalen att sänka musiken .....
    Skrikandes

• Svar på tråden Bebisar i gymmet!!!
  • Novus

Made by me
    Bara för att gymmet har barnpassning är det inte säkert att alla kan utnyttja det. Hos oss tex är det "Krav" på att barnen ska vara blöjfria, utom vid ett steppass där barnet även får vara hur litet som helst

• Maggan86

eftersom TS fråga var: Varför i hela världen tar man med sig bebisen till gymmet???
    så har jag utgått från att det är bebisar vi pratar om..

• Novus

Maggan
    Hon frågade om bebisar ja, men sen pratades det om att man ska få ha med sig barn och jag undrade bara vart gränsen skulle gå

• Made by Me
    Novus skrev 2007-05-03 12:16:40 följande:
    Made by meBara för att gymmet har barnpassning är det inte säkert att alla kan utnyttja det. Hos oss tex är det "Krav" på att barnen ska vara blöjfria, utom vid ett steppass där barnet även får vara hur litet som helst
    Som sagt var då får man helt enkelt strunta i träningen eller fråga en vän etc.
  • Novus

Made by me
    Jag håller med dig, ville bara flika in med den infon

• Made by Me
    Novus skrev 2007-05-03 12:19:45 följande:
    Made by meJag håller med dig, ville bara flika in med den infon
    Ok
  • Maggan86

Novus, jag skulle sätta gränsen, när det blir till barnpassning. även om jag nu själv inte har en gubbe hemma som kan då passa barnet under tiden man tränar.

• greeneyes

Jag tycker det är okej att ha med sig babyn i bärsele/sjal på ryggen, så länge den inte skriver eller gråter. Annars får man välja ett gym som har barnpassning/barnhörna tycker jag. Mitt gym har ex sån barnpassning som är gratis.

BF 31/8 2007
  • Made by Me
    greeneyes skrev 2007-05-03 12:34:06 följande:
    Jag tycker det är okej att ha med sig babyn i bärsele/sjal på ryggen, så länge den inte skriver eller gråter. Annars får man välja ett gym som har barnpassning/barnhörna tycker jag. Mitt gym har ex sån barnpassning som är gratis.
    Träna med barn i sele/sjal?
  • greeneyes

jupp - ger ju extra träning åt ryggmusklerna hihi, då får man så klart anpassa övningarna till sånt man kan göra med barnet däri, typ hantlar, cykling osv.. (själv skulle jag dock inte kunna klara det, har ryggproblem, men har en killkompis som brukar ha med sig deras dotter så).

BF 31/8 2007
Svar på tråden Bebisar i gymmet!!!