Bebisar i gymmet!!!
Varför i hela världen tar man med sig bebisen till gymmet???
vet fler som gör det på mitt gym.
en del tar tillåmed med gåstolen till lite större bebisar.
Sen så kräver dom av personalen att sänka musiken .....
Varför i hela världen tar man med sig bebisen till gymmet???
vet fler som gör det på mitt gym.
en del tar tillåmed med gåstolen till lite större bebisar.
Sen så kräver dom av personalen att sänka musiken .....
Va? Det har jag aldrig varit med om. Bara på mamma-barnpass.. Finns det inte barnpassning?
om dom spelar hög musik tycker jag det verkar lite korkat, för att kräva det verkar lite onödigt. men vad är problemet i sig att ta med en bebis. gåstol verkar kanske inte den bästa lösningen men vet en tjej som hade med sig babysittern till gymet när jag var där. såg ut att trivas bra där att titta på mamma. är det farligt för barn på gym eller? måste ha missat något där.
Men sånt är inte tillåtet på ett enda gym pga risker!
ptoa: vad för risker?
Här finns det tydligen många som gör så.
Det berättade min kompis i helgen.
Ungarna sitter i gåstol lr babyskydd...
16 årsgräns på mitt gym, förutom på mamma-barn-passen och då får bebbarna bara vara i gympasalen.
Melancholic: nån hormonstinn tonårsbyggare med för stora fötter och bristande motorik kanske tappar en skivstång på bebisen.
men när man gör aerobics och så så får man det,min förra instruktör tog hennes lille med sig,men han hade hörlurar på sej!
messerschmidt: ja det e väl iof sant. beror väl lite på hur gymet ser ut men de jag har varit på så har det varit en del med maskiner och en med vikter och delen med vikter kanske jag inte skulle ställa barnet vid. att däremot ställa barnet brevid en av maskinerna eller brevid motionscykeln skulle inte kännas så farligt..
det här är inga mamma-barn pass. Finns inga såna här.
Varför skulle det vara så hemskt? Om bebisen ligger och tittar bara så kan jag inte begripa varför det skulle störa någon.
Att ta med sig en sjövild ettåring är däremot inget jag skulle rekommendera!