• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • 1984

Risken är lite större om man redan har fått det en gång.
    Och eftersom dom inte opererade bort äggledaren så finns ju risken kvar, fast dom sa att den såg fin ut.
    Men OM det skulle bli likadant igen skulle jag va tvungen att operera bort ena äggledaren...

Nu gjorde dom juh "bara" en titthålls operation på mig... men det va jobbigt de två dagarna jag fick ligga på sjukhus innan de va tvugna att operera mig.

• 1984

Men som sakt ska försöka tänka positivt...

• maja 85

1984: ja jag tycker absolut atgt du ska föröska tänka positivt, du får försöka tänka på att du iaf vet att du kan bli gravid. hoppas det är växtvärk du känner! när tänker du testa?

• NanC

Nu är man hemma igen från jobbet... Har ni haft en bra dag?

• maja 85

nanC: ja jag har varit ute i det finfina vädret ett slag, det var alldeles underbart skönt ute. vad jobbar du med?

• AngelicaJ

NanC: Jag har bara tagit det lugnt :P Massa Tv tittande, pizza och snart ett bad sen sova :P Fast jag har pluggat lite och haft tvättstugan också så litte nytta har jag gjort.

Sj då?

• Pusselbiten86

Hej hej tjejer...
    Hur är de på kvällstampen?

Kollade på en film innan.. Employee of the mounth. ( stavning )....

Tycker den va riktigt bra faktiskt

va har ni gjort idag?

♥ De vackraste stunderna har jag med min familj
  • NanC

maja: jo tack jag vet.. medans solen sken, så satt jag inomhus och jobbade...*mooorrr*
    Jag har 2-3 jobb.. men idag jobbade jag på Provoice.. TM-företag!

AngelicaJ: låter som att du haft en bra dag, ifall man nu bortser från tvättstugan och pluggandet..Vad pluggar du till förresten? mums pizza,

• Älskade Moa

vi har varit fikat me min pappa, sen hjälpte jag pojken me att mjölka korna Sen grillade vi me min pappa o lillasyster. Det har ju varit så himla skönt idag!!

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • MariaOMarkus

Hellu på er =) va händer här?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !