• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

Barngalen, Nej va jobbigt :/ Vad jobbar du med då?

• Älskade Moa

Sorterar o paketerar morötter finns inga barnskötar jobb här

vill INTE jobba!!

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • MissHellen

Okej, jobbigt om man inte trvis :/ Dom du jobbar med då, är inte dom okej? För ibland är de ju skit i samma vad de är för jobb, bara man trvis med dom man jobbar med!

Själv vill jag jobba haha

• Älskade Moa

Jo vissa av dom är ju helt oki, många av dom faktiskt. Så i början gick de ju för att man hade skoj där me dom, men nu efter ett år tycker de kvittar. Vill inte mer!!

• MissHellen

Barngalen, Okej :/ Jobbigt! Vet att de är dåligt o svårt att få jobb, men finns de inge annat eller?

Själv sitter jag o letar utbilding för fullt Har hittat den som jag visste om, men hittar inte så jag ska anmäla mej(?) Hmm...

• Älskade Moa

Nej tyvärr fins det inga Jobb får väl oxå ge mig på att plugga snart.

Va ska du plugga

• MissHellen

Barngalen, Vad vill du plugga till då?

Jag tycker de är så jävla svårt, o dessutom vill jag inte att utbildingen ska vara allt för lång häller. För då är jag rädd att jag ska tappa intresset!
    Hittade en utbildning i tidingen för ett tag sedan, barnskötare var de. O den vara bara på 1½ år, alldeles lagomt för min del Men nu ringde jag mammsen o hon hade hittat en annan utbilding, vet inte riktigt var de var. Ska googla lite på den Men de vara bara på 1år o de är ju mer än perfect haha

• Niccisen

Här blir det plugga idag.... så mycket jag bara orkar, och sen ska jag jobba inatt. Hade nog fortfarande legat i sängen om inte nån idiot på bostadsbolaget bestämt att alla gräsmattor där jag bor skulle klippas!
    Ska iväg och säga upp lägenheten idag, men det regnar ju så förbaskat:/

• MissHellen

Niccisen, hoppas de går bra med pluggingen

Känns de bra o säga upp lägenheten eller?

Nej, nu ska jag slita mej ett tag. Måste ta mej en dusch

• Niccisen

MissHellen: Nja vi får hoppas på det. Har ju inte kommit igång än så:P

Jag vet inte riktigt, det är klart det känns bra på sätt och vis, men jag hatar att gå till myndigheter och företag och sånt. Usch! Tycker det är underbart när man kan maila om diverse saker istället för att behöva gå dit eller ringa... Men det absolut värsta att ringa till är nog försäkringskassan *usch*

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !