• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MariaOMarkus

denna sida är farlig aså..man läser om massa symptom och plötligt har man dom

• maja 85

haha.jag önskar att jag också hade hundar som kunde dra med mig ut. ska tjata lite på sambon så han följer med mig ut :)

• Niccisen

Min pojkvän dök ju upp runt 6 imorse efter jobbet, så det var bara att krypa ihop bredvid honom och sova några tiummar till..så nu har jag sovit 12 timmar:P

• AngelicaJ

niccsen här var det tvärt om, jag som kom hem 6 efter jobbet =/ Fan vad trött jag är :P

• MissHellen

Marylicious, Nej vi håller på o göra ordning vårat köksbord. Men snart är de tråkiga klart o sedan är de bara o måla, de ska bli svart

haha, De är ju knäppt. Man (eller jag) vet ju inte hur de känns o vara gravid, men nog faan känns de som att man är de (inte nu, men innan jag fick min mens) Hua, knäppt hur kroppen fungerar!

• MariaOMarkus

MissHellen - aha okej..grymt med svart köksborde ju hehe
    jaa kroppen är ett mysterium (om de stavas så)

• AngelicaJ

Maja 85: jag jobbar extra på mc donalds.. Stänger 4:a sen städar vi i 2 timmar. =/

• maja 85

angelica: ojdå det låter slitigt. jag skulle bli helt galen av att jobba på natten..fast jag antar att man vänjer sig?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !