• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • AngelicaJ

Jobbar bara natt någon gång ibland och det är jätte jobbigt att ställa om sig, men man överlever ju :P

• AngelicaJ

Jo nu går vi och hoppas på att maja ska bli kissnödig :P Hoppas du¨får plusset =)

• maja 85

hihi.vad snälla ni är tjejer. får se om jag gör det idag eller väntar några dagar till, nästan roligare att gå och hoppas än att få det där tråkiga minuset...

• 1984

Usch, jag har ont i magen =( Känns nästan typ som mensont fast mer ont, jag ska inte ha mens förrän den 24 maj =/

Hoppas verkligen att det inte är mensen.. vill juh så gärna ha en bebis nu....

• Niccisen

Maja håller oss på sträckbänken ser jag

• maja 85

håhå..jag håller mig själv på sträckbänken också...var precis ute och tog en låååååång promenad med jonas ute i det härliga vädret, hade bara klänning på mig.helt underbart!

1984: det kanske är sån där växtvärk som alla snackar om? hoppas hoppas :D

• 1984

Mm, hoppas det =( Känner mig bara så less på allt... tänk om det är ett nytt utomkvedshavandeskap =/

• maja 85

1984: nej varför skulle det vara det? förstår att det är lätt att komma in i såna dåliga tankar med försök att tänka positivt. kändes det såhär förra gången du fick utomkvedshavandeskap?

• 1984

Näe de va mkt värrre... men jag hade lite ont i början och det va inte förrän i v 7 som jag fick kramper så jag va tvungen att åka till akuten...
    Men rädslan finns ju inom en... Fast jag vet man ska försöka tänka positivt... Hoppas det är växtvärk...

• maja 85

1984: hur funkar det med utomkvedshahavandeskap? är det större chans att få ett sånt om man redan har haft de eller är det bara slumpen som avgör?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !