• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • AngelicaJ

jag läser inte till någon ålder utan mot fritidshem. Men hade tänkt att läsa idrott sen om jag orkar :P Så jag kan kombinera fritids med idrott.

• MissHellen

Jag sökte oxå in på lärarutbildingen direkt efter studenten, men när jag fick brevet att jag hade kommit in o allt känndes de inte rätt o jag visste inte alls vad jag ville, så jag tackade nej!

O nu har jag precis sutte o "bråka" med mamma på telefonen o utbilding o att jag måste ta mej i kragen o "bli nått", hon är rätt irriterad nu! O jag orkar inte höra de just nu.. Just nu är ALLT piss känns de som!!!

• AngelicaJ

Jo mamma var likadan innan jag började här. det här är ju vad jag vill men jag hittar inte orken just nu. Finns bara bebis i min hjärna :P Hoppas på ett pluss snart!

• MissHellen

Ja, jag vet att min bara vil väl. Men just nu orkar jag inte de, jag vet ju inte vad jag vill(?) Men jag vet inte änns som jag vet vad jag vill om 5-10år, så de är väl lika bra att man hittr på nått o göra. Men vad faaan då? Hua, jag blir tookig.

Men mamma får väl som hon vill, jag kan ju skicka in ansökan men tacka nej om de inte blir/känns bra!

Men en bäbis skulle sitta ännu bättre haha

• AngelicaJ

jo jag hade inget jobb så kände att det var bara att hoppa på studierna så man hade ngt att göra + att man har ju "fast" inkomst.

• MissHellen

Jag har inte häller nåe jobb, jobbar bara extar på dagis. Klart att jag vill ha en utbildning, men jag kännde mej inte redo då! Men nu kanske jag måste, man kan kan ju inte bara gå o bara vara hela livet

• AngelicaJ

Jaaa, vi läg först i kön på lägenheten så nu väntar visning på tisdag kl:18 =) Hoppas den är fin för då blir det flytt 1:a Augusti =)

• MissHellen

Angelica, va kul Hoppas de är kanon fin då!

• AngelicaJ

Fast den kanske är för stor för oss, gud vad jag velar 101 KvM på två plan :P

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !