• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • NanC
    Barngalen skrev 2007-05-20 22:21:17 följande:
    NanC: Ja visst, det är bara att komma hit
    Vaaaa?!?! Får jag?
  • Älskade Moa

NanC: Eller nja, jag vill nog behålla dom så sötnosarna för mig själv! Hehe,det är väl klart du ska komma hit!

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • NanC
    Barngalen skrev 2007-05-20 23:54:07 följande:
    NanC: Eller nja, jag vill nog behålla dom så sötnosarna för mig själv! Hehe,det är väl klart du ska komma hit!
    Hmm, jo ifall du nu vill ha dem för dig själv så förstår jag.. Vart bor du förresten?!
  • maja 85

jaja86: ja jag är BIM+3 idag.ingen mens än..men den kommer nog..

• JoelsFru

Morrn morrn, tjejer! Livets glada dagar idag eller? Plugg? Jobb?

Har maja testat än?

Här använder vi ÄL-tester som jag såg att någon undrade.
    Använder dom mest för att få ut mitt behov av att få testa... Det är en fl-sjukdom det där... :-P

Amor vincit omnia
  • AngelicaJ

God morgon!
    Idag e jag ledig, riktigt skönt =) fast blir nog till att plugga en hel del. Sj då?

Jag tog gjorde mitt första ÄL test igår men ingen höjning där inte :P

• JoelsFru
    AngelicaJ skrev 2007-05-21 09:26:49 följande:
    God morgon! Idag e jag ledig, riktigt skönt =) fast blir nog till att plugga en hel del. Sj då?Jag tog gjorde mitt första ÄL test igår men ingen höjning där inte :P
    Jag ska lämna in min studieansökan om sommarkurser idag. Just nu är jag ledig.
    Jag har precis haft BIM, så jag väntar med att börja testa i typ 1 vecka till

Vad pluggar du?
    Amor vincit omnia
  • AngelicaJ

Hoppas det är något där inne? Har du några symptom?

Jag pluggar lärarprogremmet med inr. mot frtidshem på distans :P Vad gör du då?

• MissHellen

Go morron brudar

Pusselbiten86, Vi har inte testat ÄL tester, men vi är ju bara inne på vårat andra försök (första riktiga, igenligen ) Så vi tänker köra "vanligt" ett tag till, men funkar de inte måste man ju ta till lite knep

I dag är jag har jag inte allt för mycket för mej! När jag vakna när sambon for var de underbart fint väder, men inte nu :/ Jag som hade tänkt vare ute heeela dagen. Men vi får väl se vad som dyker upp, först blir de gröt i alla fall

• Älskade Moa

Idag är det jobb, börjar halv ett. Usch jag vill inte jobba där mer. Får ju ångest av att gå dit!!!

NanC: JAg bor i Skåne och du bor säkert långt här ifrån bara för de...

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !