• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

Marylicious, Ja de ska bli så fint

Ja, de är ju konstigt hur kroppen reagerar

• MariaOMarkus

MissHellen - jaa du får ta kort på bordet så man får se hur d blir (om du kan förstås) jag litar på min känla när de gäller kroppen :P oh well

• maja 85

funderar på att göra ett sånt där test nu bara för att definitivt utesluta att jag är gravid...men det står ju att man helst ska anv
    nda morgonurinen..måste jag alltså vänta tills imorgon bitti? jag har BIM+2 idag..

• MissHellen

Marylicious, Ja jag får väl se om jag får till de med kort Jag ska ha tjejfest på Lördag, så då MÅSTE de vara klart eller jag vill de i alla fall

• JoelsFru
    maja 85 skrev 2007-05-20 14:48:52 följande:
    funderar på att göra ett sånt där test nu bara för att definitivt utesluta att jag är gravid...men det står ju att man helst ska anvnda morgonurinen..måste jag alltså vänta tills imorgon bitti? jag har BIM+2 idag..
    Efter BIM kan man använda vilken tid som helst under dagen :)

*heja heja*
    Amor vincit omnia
  • maja 85

aah okej...kanske gör ett sen när jag blir kissnödig då. :D

• MissHellen

maja, Nej va kul Berätta hur de går..

• JoelsFru

Är du kissnödig än, Maja?

Amor vincit omnia
  • Älskade Moa

ja nu måste de väl va dax att kissa Maja...?
    Annars får du se till att drick,dricka,dricka, hihi..

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !