• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • JoelsFru

Morrn morrn :)
    Själv är jag västeråsare vill jag klämma in här;)

Vi har också gått snabbt framåt. Jag hade kännt Joel i mindre än en månad när jag bestämde mig för att ta mitt pick och pack och lämna allt (min stad, mitt jobb, bostad, vänner...) för att flytta hem till honom. Inte ens 2 veckor senare var vi tillsammans. Vi bestämde oss för barn med detsamma. Sen att det inte har gått så fort som vi hoppats, det var en annan femma... Inget har kännts mer rätt än dom besluten. Och ingen i vår närhet har ifrågasatt någonting heller.

Amor vincit omnia
  • MissHellen

JoelsFru, allt bra i dag?

Känns som att de bara är vi som har vare tillsammans länge, fast om jag hade fått bestämt så hade vi haft barn ganska snabbt (kanske tur att min smabo har lite vätt )

Justja, Jag är inte häller från Stockholm, jag är i från Härnösand. Västernorrland

• JoelsFru

Allt är bra:) Sol här idag ju
    Allt bra med girlsen här då?

Äntligen har man hittat en tråd man trivs i! Verkligen ett toppengäng ni har fått ihop här!!

Amor vincit omnia
  • maja 85

god morgon!

misshellen; hur länge har ni varit tillsammans? va har varit tillsammans i drygt tre år.

• Älskade Moa

Hejsan tjejer! Ij va man har missar mycke här!

Maja: har du testat än Är ju nyfiken på hur de går..

Oh jag och sambon passade en kille på 8½ månad igår, han va så himla go. Jag tror sambon kände sig lite mer sugen *hoppas*

Välkomna alla nya

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • maja 85

barngalen: nope inte testat än..om inte mensen kommit denna vecka så tänker jag testa nästa helg :)

myyyysigt att vara barnvakt!

• Älskade Moa

I sommar har vi varit tillsammans i fyra år och förlovade i ett

• Älskade Moa

Ja de va skoj...
    Sen va jag på Babyshower på kvällen o där va en tjej på 3 månader och en på ett år, roligt! Barn hela dan...

• MissHellen

JoelsFru, Underbart med sol Ja, visst är de kul när man trivs

maja, Vi har vare tillsammans i 4år o 3månader ungefär Men jag är lika kär fortfarande, om inte mer

Barngalen, nej va mysigt Dom är ju så enormt gulliga när dom är sådära små!

Nej, nu ska jag ta med mej lite vatten ut, sedan ska jag fortsätta o slipa stolar Vi ska fixa vårat köksbord

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !