• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

A flikka, Japp de gör du Men nu får du byta tråd i stället, den hära håller på att "ta slut"

• MissHellen

Oj, så duktig du var då Mary haha

• MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-07-01 18:52:07 följande:
    Oj, så duktig du var då Mary haha
    jaa men visst är jag
    Längtar efter en liten i magen
  • MissHellen

Självklart, Nej nu ska jag "flytta över" förgott haha

• Featherboah

Är 17. Min längtan har blivit jättestor sen jag var tvungen att göra en abort, även om inget barn planeras förrän om 2-3 år tidigast. Längtan finns iallafall, så tråden kanske passar mig ändå.

• MariaOMarkus
    Dredde skrev 2007-07-01 18:54:53 följande:
    Är 17. Min längtan har blivit jättestor sen jag var tvungen att göra en abort, även om inget barn planeras förrän om 2-3 år tidigast. Längtan finns iallafall, så tråden kanske passar mig ändå.
    kolla längre upp och skriv i den nya..alla är välkommna
    Längtar efter en liten i magen
  • MissHellen

Dredde, Välommomen till den nya tråden i stället

• Stoffe76

Välommomen = rövarspråket?

/Stoffe, som inte alls är ung och längtar efter barn, utan språkpolis som smyger runt i alla trådar

• MissHellen

Stoffe76, Oj du måste ha lite o göra

Nej, har bara lite brottom

• miiillan

okey.. kommer över i den nhya jag med!! redan dags att byta?!

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !