• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • AngelicaJ

mitt ex bor ett stenkast därifrån + att det är en hel del pengar man skulle kunna spara :P

• MissHellen

Justja, så var de ju! Ja, pengar är förjävliga

• maja 85

angelica: ja det var en väldigt bra planlösning men det är ju rätt mycket pengar alltså. tror du det funkar med er ekonomi?

jobbigt med exet...

• AngelicaJ

jo det funkar med ekonomin men vi kan ju inte spara så mkt.
    Fast det gör vi inte här heller utan de pengar vi har gör vi av med.

Jo det är det här med exet som är jobbigast.. inte bara för min nya utan jag tror att jag kommer känna att det är jobbigt. vet dock inte hur lägenheten ligger i förhållande till hans. Så får nog titta det först. Åker han förbi varje morgon så känns det ju inte så kul.

• maja 85

angelica; näe det ju aldrig kul att ha ett gammalt ex i närheten(om man inte är kompisar dvs)

• AngelicaJ

vi är inte ovänner, men känns lustigt iaf.

• NanC
    Barngalen skrev 2007-05-21 11:28:19 följande:
    Idag är det jobb, börjar halv ett. Usch jag vill inte jobba där mer. Får ju ångest av att gå dit!!!NanC: JAg bor i Skåne och du bor säkert långt här ifrån bara för de...
    Fan dåå, ändå bort i Skåne.. Det är för långt
    Jag bor ju i Göteborg vettu!
    Vad jobbar du med? Själv kom man nyss hem från jobbet, ska snart iväg och sola, känner mej så BLEK
  • maja 85

nanC: jag har haft en helt okej dag än så länge...nu sitter jag begravd i en massa plugg. jag är så sjukt omotiverad till att plugga nu när det bara är en och en halv vecka kvar till SOMMARLOOOOOOV! :D

själv?

• NanC

maja 85 skrev 2007-05-21 16:42:21 följande:

nanC: jag har haft en helt okej dag än så länge...nu sitter jag begravd i en massa plugg. jag är så sjukt omotiverad till att plugga nu när det bara är en och en halv vecka kvar till SOMMARLOOOOOOV! :Dsjälv?
    Förstår hur det känns.. När jag tog studenten grät jag av glädje för att slippa PLUGGET, men sen så valde jag komvux, för att läsa upp ett ämne.. men nu är jag fri igen
    Nu jobbar jag på heltid istället och kan säga att det är skönare än att plugga iaf..
    Vad pluggar du till?
    Jag har jobbat sedan 9 imorse, slutade 4...Jobb väntar imon 12 timmar, *puhhhh* orkar ej!
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !