• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MariaOMarkus

Nu ska jag ine vara tråkig men stressa inte över att mensen ska komma då kan den bli ännu mer försenad ... sånt man har fått höra ett X antal gånger haha

• maja 85

nej alltså jag stressar inte över den jag skulle bara tycka att det vore skönt att veta om den har kommit igång som den ska nu. den har ju haft nästan sex månader på sig att återhämta sig så nu tycker jag att den kan vara klar med att krångla :)

har du gjort nåt test än marylicious?

• JoelsFru

Hörrni tjejer! Jag håller redan på och planerar för nästa ÄL. Det visade sig att jag kommer resa bort på släktträff och vara borta 2:a och 3:e Juni. Kommer hem sent på ÄL-dagen, den 4:e. Om ägget hunnit lossna innan vi sexat till det är det kört, va?

Amor vincit omnia
  • MariaOMarkus

jaa de kan jag hålla med dig om att antigen kommre den eller så blir det ett plus på stickan =)
    menade itne att låta sådär tråkig men hört dom orden själv så,delar med mig av dom

jaa jag testade i morse blev ett - men är 1 vecka kvar till BIM så är ju rätt så tidigt än så länge..testar till helgen eller början på nästa vecka om jag kan hålla mig =)

• maja 85

joelsfru: jag har hört att ägget stannar kvar och kan bli befruktat i 24 timmar efter att det lossnat.så det är inte kört :)

mary: jaha jag trodde du redan var över BIM. jag ska också testa i helgen :)

• MariaOMarkus

maja - nope..jag räknade lite fel..så ska tidigt få BIM nu på torsdag eller senast tsdag nästa vecka..känns sååååååå långt

joelsfru - sexa till de dagarna innan ni åker och när du kommer hem ..tips bara

• maja 85

mary: ja när man väntar på BIM så är en vecka verkligen jääääättelång tid.

• Älskade Moa

Hejsan tjejer! Nu är man äntligen hemma från jobbet!!

Jo jag är barnskötare. Det blir nog att jag ska plugga till förskollärare men först måste jag läsa upp matte B och Eng B, o vem har ork till de!!!!!!

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • JoelsFru
    maja 85 skrev 2007-05-21 20:04:14 följande:
    joelsfru: jag har hört att ägget stannar kvar och kan bli befruktat i 24 timmar efter att det lossnat.så det är inte kört :)mary: jaha jag trodde du redan var över BIM. jag ska också testa i helgen :)
    Just det, hon lever ju ett tag hon också! *wee*

Och ni är mitt uppe i den värsta tiden - dagarna innan plusset (eller tråk-minus) kommer! Fy... Fast samtidigt då är det ju som mest spännande! Man vågar hoppas - eller som jag: vara allmänt skengravid och 100% säker varenda gång
    Amor vincit omnia
  • NanC
    Barngalen skrev 2007-05-21 20:17:48 följande:
    Hejsan tjejer! Nu är man äntligen hemma från jobbet!!

Jo jag är barnskötare. Det blir nog att jag ska plugga till förskollärare men först måste jag läsa upp matte B och Eng B, o vem har ork till de!!!!!!
    usch jag hatar allt som har med plugg o skolan att göra *urrrkkk*
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !