• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • maja 85

misshellen; igår stod jag verkligen och tryckte och kände på magen men det KAN inte vara nåt där för jag kunde trycka hur hårt som helst utan att det kändes om magen hade blivit nåt större.

• MissHellen

maja, Hmm! Men om de nu inte är ett pyre, så hoppas vi på att mensen kommer igång.. Har du haft oregelnunden mens förut eller?

• MariaOMarkus

Misshellen - jaa sedär..man ligger lite efter i dag känns de som..alla verkar hunnit med så mkt..

maja - haha jag trycker oxå på min mage men jag kan inte trycka så hårt :/

• maja 85

misshellen: ja jag slutade med p-piller i januari och fick inte tillbaka mensen förrän den 20:e april. jag hade hoppats att den skulle ha hittat tillbaka till sin normala "rytm" nu men det verkar den ju inte ha gjort :(

• MissHellen

Mary, Nej nej! Hag har inte hunnit med ett skit haha, skulle tvätta lite o diska, men jar har inte "hunnit" så långt Tänkte faktist ta mej i kragen o göra de nu o sedan gå ut o sätta mej i solen

• MissHellen

maja, Oj då :/ De var ju ett tag! Har aldrig varit med om dedära, för jag tål inte P-piller (har testat 4 olika sorter) Så jag har inte haft problem med mensen, men nu denhära månaden hade jag bara 26 o bruka ha 28, alltid! Så nu vette tusiken när Jag har ÄL eller BIM Hua, vilker räknande

• MariaOMarkus

Misshellen - jaa man kanske oxå borde ta sig i kragen..måste plocka ur disk och säda upp i köket..*booring *gäääsp*

• maja 85

misshellen; ja om jag visste att det skulle bli såhär knasigt när man slutade så hade jag aldrig börjat. men vem tänkte på det när man var 16?haha.

• MissHellen

maja, Nej de är sant Men snart är mensen tillbaks i banorna ska du se

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !