• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • Niccisen

Nån mer än jag som upplever att ingenting smakar som det ska längre? Är det metallsmaken alla pratar om? Inte ens godis är gott längre:-/ Jaha... så var man skengravid... igen!

• maja 85

niccisen: det enda jag har märkt var igår när jag skulle äta bananchips så smakade det verkligen S K I T ! och jag brukar gilla det annars..lite lustigt.

när har du BIM?

• Nettan1

Har varit bortrest över helgen så nu har jag missat masor här.
    Någon som plussat?

Här har det iallafall inte blivit något plus, ingen mens heller för den delen.
    hade BIM i fredag men kan hända att jag räknat lite fel men då borde BIM varit igår.
    Beställde 2 tester förra veckan, har redan använt båda så imorse beställde jag 2 nya.
    Hoppas de kommer imorgon så jag kan testa på onsdag morgon.

• maja 85

nettan1: jag är i samma sits som du; hade BIM i fredags men ingen mens än så länge...har inte testat än dock pga att jag inte känner mig gravid alls.

när testade du senast?

• Niccisen

30/5...så lite för tidigt för att vara ett symptom tror jag!

nej ni tjejer nu måste jag dra till jobbet!

Nanna sött när ni kommer dit!

• Nettan1

jag testade senast igår.

Så som sagt nu satsar jag på nytt test på onsdag.
    Om inte mensen dykt upp, men det känns inte så.

• miiillan

god morgon tjejer!! allt bra med alla? är inte så aktiv här just nu eftersom jag unväntar äl.. tanten är borta nu iaf!! äntligen!

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !