• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • JoelsFru

Vad pluggar ni till, här i tråden?

Jag lämnade in ansökan idag att börja plugga in lite från grundskolan och ska plugga gymnasiet i sommar Ska bli kul... Eller... Hoppas jag iallafall...

Amor vincit omnia
  • maja 85

jag är verkligen hypkondriker i vanliga fall men nu är jag PRECIS tvärtom.jag är helt säker på att jag inte är gravid och har inte känt ett enda symptom.det är iofs ganska skönt för då blir jag inte så besviken när mensen kommer. samtidigt så är det tråkigt att inte känna nåt för då är det inte ens nån idé att hoppas :(

• MariaOMarkus

jaa visst är det de...har dock inga mens käningar är bara trött,hungrig,illamående,frusen och yr...

har du märkt nåra symptom ?

maja 85 skrev 2007-05-21 20:14:29 följande:

mary: ja när man väntar på BIM så är en vecka verkligen jääääättelång tid.
  • JoelsFru
    maja 85 skrev 2007-05-21 20:22:18 följande:
    jag är verkligen hypkondriker i vanliga fall men nu är jag PRECIS tvärtom.jag är helt säker på att jag inte är gravid och har inte känt ett enda symptom.det är iofs ganska skönt för då blir jag inte så besviken när mensen kommer. samtidigt så är det tråkigt att inte känna nåt för då är det inte ens nån idé att hoppas :(
    Men det kanske i det här fallet betyder att du är det?
    Amor vincit omnia
  • MariaOMarkus

jag har precis pluggat klart min gymansiekompitens...nu söker jag jobb =)

• maja 85

mary: nej jag har inte kännt några symptom alls. har haft litr stickningar i magen och idag högg det till i ena bröstet men det var nog nåt annat...

joelsfru: man kan ju alltid hoppas :)

• MariaOMarkus

maja.. ja vissa känner ju inte så mkt i början..hoppas du plussar..men de jag inte förstår är hur du kan vara så tålig och inte vilja testa..=)

• Niccisen

jag tror de flesta av oss studerar till nånting inom skolan...

• maja 85

mary: jo men alltså jag vill ju testa men det känns så himla tråkigt att få ett minus så jag väntar hellre...om min mens vore regelbunden så skulle jag definitivt ha testat vid det här laget.men nu ska jag ge det tills helgen sen testar jag :)

• MariaOMarkus

maja - jaa de låter som en bra ide =) så ska jag oxå försöka tänka nu.. =)

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !