• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • maja 85

nu börjar jag bli kissnödig. tänker ta ett test strax, jag lovar att mensen inte kommer bara för att jag tänker på det. så om jag gör ett test och får minus så kommer den säkert, och det vore skönt!

• MissHellen

maja, Hoppas att de blir ett plus Glöm inte o berätta hur de går

• maja 85

haha såå spännande är det inte för jag är ju faktiskt HELT säker på att det inte är nåt.hihi :p

• MissHellen

Jo, de är ju jätte spännande. Jag tror på ett + ja O vad gör du hör då? Du ska ju vara på toa nu haha

• MariaOMarkus

jaa jag tror oxå på ett plus klart det är spännande..de pirrar i min mage hahah..fast det inte är jag som tar testet..

är du inte kissi snart

• maja 85

det va ingen bebis.haha.fast det visste jag redan. hoppas mensen kommer nu snart så jag kan sätta igång med mina ÄL-test :)

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !