• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • AngelicaJ

Jasså du har testat nu maja =) trist att det blev ett - =(

• MariaOMarkus

va spännande..fler som ska testa

• maja 85

nettan1: hoppas du har mer tur än mig! testa nu, vi är såååå nyfikna :)

angelica: mja det va lite trist men samtidigt väldigt väntat. vi har ju inte ens försökt pricka in ÄL den här månaden, vi ska försöka lite mer seriöst nästa månad om nu min mens kommer nån gång :/

• AngelicaJ

Maja85: okej får vi hoppas på nästa månad då.

Har haft kramper i magen idag, kan det vara ngt? Vet inte om jag haft ÄL än :P vad jag har beräknt ska jag ha den imorrn, ska testa med äl sticka idag tänkte jag.

• maja 85

angelica; hoppas ÄL är på gång, jag ska börja testa med ÄL-stickor nästa månad, hoppas man får utslag nån gång.

• Nettan1

Jag försöker att vänta så länge som möjligt.
    Går och kissar 1 gång i timmen nu de senaste dagarna.
    Men man ska ju gärna ha minst 4 timmar emellan innan man gör ett test så jag försöker att hålla mig.
    Har gått 2 timmar nu.

• MissHellen

Nettan, du får berätta hur de går

• maja 85

nettan:äsch om du har gått över BIM så spelar det väl ingen roll vilket kiss du testar på? så har jag förstått det iaf..testa nu :D
    jag fick ju minus så nu behöver det vägas upp med att nån får ett plus(alltså du :))

• Nettan1

Nu väntar jag på att det ska gå 2 minuter

Nervös....

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !