• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

Okej :/ Men då vet du ju i alla fall, men när har/hade du BIM då?

• MariaOMarkus

maja - vilket test,testade du med ? =)

• maja 85

jag hade BIM i fredags... fast det känns lugnt, vi vill ju helst bli gravida i typ juli och ju längre tid det tar för mig att bli gravid desto längre hinner jag plugga.så det känns heeelt okej att det inte vart nåt plus nu :)

• MissHellen

Okej, men de är ju bra Hur länge har du kvar o plugga?

• maja 85

jag har tre terminer kvar efter sommaren.

• MissHellen

Jaha, Men de kanske kommer en liten nästa månad i stället

• maja 85

jag vet inte ens om jag haft nån ÄL sen min förra mens så jag var rätt så säker på att det inte blev nåt den här månaden. börjar bli så jäkla irriterad nu. tycker verkligen att mensen borde återhämtat sig sedan jag slutade med p-piller på nyårsafton. känns som att den aldrig mer kommer bli regelbunden, då kommer jag ju aldrig att kunna veta när jag har ÄL.suck..

• Nettan1

FIck hem nya tester idag.
    Hade tänkt att vänta med att göra ett test till imorgon men jag kan inte hålla mig.
    Ska göra ett nu i eftermiddag.

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !