• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MariaOMarkus

joo men blir det inget plus denna månad måste jag börjat äta piller :/ killen tycker jag ska göra de..

• Nettan1

Sickade ett mms med bild på testet.
    Så skrev jag att det troligtvis är ett plus.
    Det gick inte att se något på bilden på mobilen.

Nu är han påväg hem.
    Vet inte om det är för det ev.plusset eller om han skulle gå tidigt iallafall.
    Ska jobba kväll egenligen och inte vara hemma förrän 23.00

• maja 85

mary: ja just det så var det ja :/ han har inte ändrat sig?

kom precis på en sak..eftersom min mens inte kommit än så kan jag ju inte haft ÄL då jag trodde jag hade det.så då är det ju inte heeeelt kört..jag kanske har ÄL nu tom, man vet ju aldrig.hmmmm...

• MariaOMarkus

maja - nope de har han inte..men han säger så olika saker hela tiden. han säger att blir de något denna gång så tar han sitt ansvar och är med hela graviditeten ,blir de inget så ska jag börja äta något och så ska vi ta upp ämnet om 1 år igen.

• maja 85

ah okej....hoppas att det blev nåt den här gången då!hur gamla är ni?

• maja 85

okej..men om ni ska försöka igen om ett år så kanske det inte är nån så bra idé att du börjar käka p-piller igen? du ser ju hur det har gått för mig, men mens är ju superknäpp sen jag slutade. du kanske ska ha p-ring eller nåt? det ska iaf jag satsa på nästa gång, då blir inte kroppen helt knasig.
    ett tips bara...så det går fort att få ett pluss sen om ett år :)

• MariaOMarkus

nej jag vill helst inte börja. jaa precis,verkar ju hur jobbit som helst för dig:/ sist jag åt piller så kom kroppen igång direkt men inte säkert den gör de nästa gång för de..
    Fnns ju andra alternativ så länge som man kan testa =)

• maja 85

ja precis. guud vad skönt att din mens kom igång direkt...undrar varför det är så olika från person till person? jag skulle ge vad som helst för att ha en regelbunden mens nu..jag hade liksom det innan jag började med p-piller så man kan ju tycka att de borde bli det nu när jag slutat.men icke.

• MariaOMarkus

jaa de kändes skönt...hoppas din kommer igång snart annars så ring ungdomsmottagningen och be om en tid. man vill ju att kroppen ska komma igång igen´och bara jobbit och vänta på mensen..

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !