• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

Mary, Jo de är bättre nu (men INTE bra) Har legat i sängen o försökt o sove, men foten har inte velat de.. Men hur ont jag än har så måste jag lik förbannat hit ändå haha
    Är de nått som inte stämmer? Har du fått en blöding? :/ Blir ju orolig här..

Barnakär, Förlossning? Nej nej, om de vore så väl haha!

Niccisen, Va spännande med BIM i morron Ska du testa eller? Nyfiken
    Jobbigt med kissemissarna, skulle ha skit svårt o lämna bort våra små prinsar ja, Hua! Jag lider med dej.. Hoppas att de fixar sej!

• MariaOMarkus

MissH - jaa det är ju svårt och sova när man har en bultande tå som stör en jaa jag fick en blödning då jag va på toa förut,dock inte kommit mer så jag hoppas de bara beror på att killen nuddade livmodertappen igår(man kan få en blödning då), frågade några här som va bra på området och jag litar på deras ord..sprang iväg och köpte ett test och de visade svagt positivt men på fredag ska jag ta och köpa cb digital..jag vill vara mer säker nu (fyller ju på lördag) måste ju kunna veta om man kan dricka eller dra vita lögner

• MissHellen

Mary, Ja de är jävligt svårt o sova om inte foten är med på de O telefonen har ringt typ heeela tiden, Hmm! Men nu ringde min omtänksamma sambo o fråga om han skulle köpa mej nåe gott med sej hem, nu när jag var så dålig haha, Sedan skulle han komma hem o göra mat o ta hand om mej sa han Han är för goo!

Okej, Ja men de har jag gört faktist! Tur att de inte blev nåe mera då.. Oj, va skönt att de fortfarande var positivt då När har du (elller haft) BIM då?
    Fyller du år på Lördag?! Va härligt, då fick du ju en tidig present Hur mycket fyller du då?

• MariaOMarkus

MissH - jaa alltid ska de vara nåt då man vill sova hehe =) men som sagt alltid nice med en sambo som sköter om en

Njaa nu har jag börjat tvivla real bad..kom lite till enligt mina räkningar har jag BIM imon och genom kalendrarna på nätet idag..
    japp jag fyller 21 på lördag jaa kan ju vara bra å veta om man kan dricka eller ej.. men nu verkar de som att de blir till att dricka istället..usch känns så tråkit jue. pratade med killen igår om detta och han sa att om de blir ett plus (starkare då) så skulle han bli jätte glad...buhu=(

• Niccisen

Okej. Jag vet inte varför min är så skygg, har alltid varit det. Han är skygg mot mig med, springer å gömmer sig hela tiden och så. Ibland känner man sig som världens elakaste. Han vill nästan aldrig kela. Men han och den andra katten kommer jättebra överens. Det är bara människor han är rädd för.

• MissHellen

Mary, ja de känns hur skönt som hällst att han alltid ställer upp Sa att jag ville ha spagetti till midda, så nu står han o gör spagetti o köttförsså haha, krävande tjej ja!

Nej :/ Va jobbigt! Men hoppas att de fortfarande är som du sa tidigare, så länge mensen inte har kommit är de inte försent (o vissa har ju mens ändå) Okej, men ska du testa i morron oxå eller?

Härligt o fylla år Vad har du önskat dej då? Då ska jag komma i håg o säga grattis

Men va skönt att killen din är glad, de är säker helt okej ska du se! Vi väntar på o få ännu ett plus i morron av dej! *tänker på dej*

• MissHellen

En (dum?) fråga, Hur tidigt kan/får man flytingar? (om man nu är gravid)

• MariaOMarkus

MissH - haha va snäll han är

jaa min kropp är ännu skum måste jag säga..nej de har inte kommit mer "rinnande" som mensen. Utan de kom lite förut men nu har de inte kommit nåt..har menvärk dom kommer och går..men inte så mkt längre..*sköönt*
    ska köpa cb digital,kanske bli imon lr torsdag/fredag..vill se så blödningen går över..vill inte köpa nåt dyrt test som jag sen inte har använding för,blir ju så dyrt..

oj jag fick så mkt grejjer på studentmottagningen att jag önskar mig mest lite fick pengar hehe..behövs alltid tycker jag =) snällt att du tänker på mig =)

när de gäller flytningarna så fick jag sist jag va gravid massa flytningar veckan innan BIM..men tror det är olika för alla

oj va långt detta blev haha

• 1984

Hej!

Jag hinner ju inte med allt ni skriver =)

Min läkare hade inte skickat iväg något elektroniskt recept på pergotime igår =/
    Så jag ringde upp honom, men han bara menade på att han inte tycker jag ska äta de nån mer =/ Hur ska han ha det egentligen?? Och kunde han inte ha sakt de när jag pratade med honom tidigare på dan =/

Lovelyy Linköping
    AngelicaJ Linköping
    MissHellen Härnösand
    Marylicious Stockholm
    1985 Bor strax utanför Sthlm (i lilla byn Järna)

• MissHellen

Mary, Ja han är ju de

Men va skönt att de inte känns som mensen då, för de kan ju vara ett pyre i magen! Vilken vi HOPPAS på Ja, men testa när du känner för de, man ska inte bara testa för att man ska!

Okej, men hoppas att du får nåe sköna slanatr då

Klart, vill ju att de ska gå bra för dej o alla andra är inne oxå så klart

1984, Nej vi är väldigt flitiga
    Mäh? Kan han bara ändra sej sådära? Låter väldigt konstigt.. vad äter du dom för? Hoppas att de fixar sej ändå..

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !