• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • 1984

Jag går från förskola till servitris (är utbildad kallskänka).

• MissHellen

Hörrni, Hur länge finns tråden kvar?

• 1984

Jag vet inte *ler* man känner sig nervös inför det nya stället... nya arbetsuppgifter/rutiner/platser (lokaler)/och nya ARBETSKOLLEGOR.... och samtidigt ledsen över att lämna alla underbara barn...
    Men det går nog bra... så länge man själv håller humöret uppe och är positiv =)

Men alltså samtidigt är jag överlycklig över att få en fast tjänst på ett ställe jag förhoppningsvis kommer att trivas på =)

Den här tråden? Vet inte hur länge...vi kanske ska skappa en ny?
    TS är ändå inte aktiv här inne =/

• MariaOMarkus

tror att tråden håller 3 månader

• MissHellen

1984, Ja klart att man måste vara positiv. Då bruka allt funka När börjar du då? Hoppas att du trivs

Ja, Jag tänkte så att den inte försvinner bara! Vi kanske ska göra de? eller?

• MariaOMarkus

jaa de kan ci ju göra..så kan vi länka den nya här så alla andra ser den..

vem vill starta en ny tråd?

• nisv

tråden går inte ut förns den 8 juli:) 3 månader efter den har startats

• MariaOMarkus

jaa men dåså..då tycker jag att vi är kvar här så fixar nån en ny tråd den 7 juli :D

• MissHellen

Helt klart, den 7 Juli blir de en ny

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !