• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • Nettan1

hej hej

Nu var det länge sedan jag skrev här.

senst jag var inne här så skrev jag att jag testat väldigt svagt plus.

Kopierar in texten jag skrev i bim tråden jag har varit med i

-------------------------------------------------------------

Fick mens i lördags kväll

men det är fortfarande väldigt konstigt.

Fick mensen sent på kvällen, normalt kommer den alltdi på morgonen/förmiddagen.
    Brukar blöda väldigt mycket men det gör jag inte nu.
    har alltid jätte ont, det har jag inte haft men börjar känna av på ena sidan nu när mensen är slut.
    Har fortfarande ökad temp sen efter äl. 37.1 istället för 36.6

testade jätte svagt + för ca. 1 vecka sedan.
    Sen testade jag igen, då blev det -.
    Testade sedan jätte svagt + igen, samma dag fick jag mens.

Någon som kan förklara det här för mig?

------------------------------------------------------------

som sagt, jag har ingen aning om vad som händer just nu.

Hur går det för er andra?

• MariaOMarkus

sammasak för mig här..testade svagt +´i lördags och öven igår,idag fick jag en mensliknande blödning..dock väldigt lite som inte kommit tillbaka..

är ju vanligt med blödningar i början

• miiillan

hello tjejer!! blir att sexa mycket för mig de närmaste dagarna och sen invänta bim. blir galen på all väntan bara!!

lycka till ni som närmar er bim eller inte vet vad som riktogt händer

ska hoppa ner till min prins nu, natti natti

• MissHellen

Nattan, Oj de lär konstigt :/ Hoppas att du får nån rätsida på allt!

Mary, Håller fortafarnde lika hårt med alla fingrar o tår Väntra på svaret i morron (om du nu skulle testa då)!

jaj, Lycka till med de roliga Sedan väntar ju "bara" den eviga väntan som sagt.. Vilket jag gör nu, hmm!

Go natt bruttor! Hoppas på o få lite sömn i natt, att min tå tillåter de Sussa sött!

• Niccisen

BIM idag, men jag tror mensen är på G. Har inte ont vilket är väldigt konstigt, men fick en flytning som tyder på det. Men man kan ju hoppas att det bara är kroppen som dummar sig!

• MissHellen

Lovelyy, Lycka till i dag då! O berätta hur de går

Niccisen, Ja hoppas på att kroppen spelar dej ett spratt o att de är ett litet pyre i ställe

• MissHellen

faster fia, Välkommen

Med mej är de bra, smet hem på lunchen nu o kika in i tråden o ska ge kissarna mat innan jag sticker igen! Själv då?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !