• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • Niccisen

Det var skönt att höra att han var oskadd!

• JoelsFru

Det var rart av er så omtänksamma ni varit iaf. Tack

Amor vincit omnia
  • MissHellen

JoelsFru, Men va skönt att han kom hem i alla fall!

• MariaOMarkus

God morgon tjejer

Hur är läget hos er idag?...
    själv e jag sjuuukt trött,inte kunnat sova nåt då dom bygger om här och för sånt j*vla liv.. blää på dom..

Joelsfru - va skönt att han kom hem så du slapp oroa dig mer.

• miiillan

tjena tjejer!! sitter och käkar frukost, snart iväg till jobbet.

misshellen, lycka till med tån varför måste den opereras?

alla ni andra får ha en underbar dag. hoppas solen lyser hos någon, här är det mulet.

• MissHellen

jaj, Operationen gick bra! Kom nyss hem, skönt att de är gjort.. Har nagel trång :/

Hoppas de går bra på jobbet

Vad har alla andra för sej då?

• MariaOMarkus

SOm vanligt sitter man här inne och kikar runt men på sidan av kollar jag jobb ...jätte kul...not

Misshellen skönt att opreationen gick bra :)

• Barnakär

Hejhej! Tänkte också passa på att dyka in!
    Jag är 17 år och längtar efter barnaåren kommer. Tittar hela tiden på barnkläder, barnvagnar och allt som hör till.
    Skulle vara kul att prata med någon i samma ålder som jag som också jättegärna får bo i stockholm!
    Lycka till ni alla som är mitt i barnverkstan!

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !