• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

Niccisen, Oj de skulle ju vara en toppen dag Men vill ni inte testa med era killar/sambos? De tro ja att jag vill i alla fall
    Nej, nu börjar Ugly Betty snart Kikar tillbaks i pausen igen..

• Niccisen

MissH: Alltså, han vill vara med när jag testar, men jag testar hellre själv...av ngn anledning. Vet inte varför

• MariaOMarkus

jag känner som Nuccusen..jag gör de hellre själv,men nu lovade jag killen att vara med så han ska få vara de..

• Niccisen

Jag tror det är för att man vet att det kan bli minus... Och varför ska han behöva vara med och vara förväntansfull när det inte blir nåt plus?Räcker väl att en blir besviken?

• 1984

Jag sitter och formulerar en uppsägning (ska säga upp mig på jobbet imorgon) =)

• MariaOMarkus

jaa precis detär nog för man vet att de blir de.. :/

1984 - varför ska du säga upp dig?

• 1984

Jag har bara ett vikariat just nu (vikat på samma ställe heltid under 2 års tid) och nu har jag fått ett nytt jobb med fastanställning, närmare avstånd, bättre betalt =)

• MissHellen

Ja, Men jag tror ändå att jag vill att han ska vara med Annars vette tusiken hur jag skulle berätta de för han?

1984, Jasså? Vadårå?

• 1984

Fast jag kommer att sakna all goa barn på dagiset där jag jobbar =(

• MissHellen

Okej, Vad har du fått för nåe nu då?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !