• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

Mary, Jag tar åt mej allt

JoelsFru, Ojdå :/ Hoppas att allt löser sej! O de är säkert som Niccisen säger!

• JoelsFru

Han tog inte med sig mobilen, skulle ju bara fram och tillbaka.
    Ja, kommer han hem oskadd nu när han fått mig att oroa mig så mycket så kan jag lova att han inte kommer vara oskadd när jag är färdig med han. Skrikandes

Amor vincit omnia
  • JoelsFru

Han hängde med en kompis hem. Jag vet inte vad det skulle kunna vara, men det blir intressant att höra. Jag har inga nr till hans kompisar. Och hans bror har ju inte heller hört något.
    Det börjar bli sent nu så jag börjar bli riktigt orolig. Som sagt är det här inte likt honom! Tvärtom brukar han aldrig stanna borta så länge som han säger. Han har aldrig sovit borta förut, kommer hellre hem mitt i natten än att sova borta.
    Men jag hoppas jag kan skriva imorgon att han bara fastnat nånstans, på nåt sätt, eller nåt.

Amor vincit omnia
  • Niccisen

Om han är hos en kompis så tycker man ju att han borde kunna ringa hem och säga att allt är bra iaf... Men så är ju jag tjej också, och sitter här och hör att du är orolig, men jag tror säkert att det finns en logisk förklaring. Men jag skulle nog inte släppa iväg honom utan mobil igen ;)

du måste hålla oss underrättade, så vi vet att han kommit hem välbehållen.

• miiillan

JoelsFru: får hoppas att du hör av honom snart!! är säkert inget allvarligt. men anmäl honom försvunnen om det dröjer och han inte hör av sig.

• MissHellen

Go natt brudar!

JoelsFru, Hoppas att de ordnar sej (vilket de kommer o göra)!

• MissHellen

Go morron

Var ni inge mer flitiga efter att jag hade gått o lagt mej va Trodde att jag skulle ha lite morron läsning.. Men jag får väl ta tidningen innan jag hoppar i duschen Sedan är de operation för tån som gäller för min del :/ Jobbigt! Vad ska ni andra hitta på i dag då?

JoelsFru, Tänker på dej! Hoppas att allt har fixat sej o att de "bara var en simpel sak"!

Ha en bra dag allihopa!

• JoelsFru

Han kom hem sent igår. Oskadd. Och med en ganska lam ursäkt (i förhållande till min oro...). Han var ledsen för det, och vad mer kan man göra? Shit happens, men fy fan... Vad rädd jag var!!

Amor vincit omnia
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !