• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MariaOMarkus

MissH - blev maten god nu då?
    jaa precis..man vill ju inte bara testa för att testa..men nu blöder de inget mer iaf..så jag hoppas de bara va nåt från igår..men man vågar ju knappt hoppas ..ja ja..vi får se efter testet som tas om nån dag,finns ju inte så mkt mer man kan göra =)

jaa jag undra hur de går för alla andra här inne ?

va händer hos er ikväll då?

• Niccisen

jag sitter och försöker förbereda mig mentalt på att gå iväg och jobba Skulle inte ha gjort det men blev inringd...  Vilket jag inte alls gillar för jag har BIM imorrn...Natten kommrt gå såååå långsamt!

• MissHellen

Mary, Maten vart underbart god Ojojo! han gjorde tillomed så att jag skulle få lunch i morron haha

Vilken skön inställing du har, man kan ju inte göra nåe åt de än o hoppas!

Vi har ju gjort vårat roliga för denhära månaden vi Så de är bara o vänta o se nu.. Jobbigt!

I kväll ska jag bara se på tv i sängen, heeeela kvällen! Ska se Ugly Betty (hon är för härlig ) Desperate housewives, får man inte missa o den nya serien på 5:an (Friday night lights eller nåe sånt hette den) tänkte jag oxå kolla in vad de var för nåe Sedan hoppas jag på att jag får sova lite, trött som en gnu! Själv då?

• MissHellen

Niccisen, hoppas att de går bra o jobba o att natten går superduper fort Ska du testa i morron eller?

• Niccisen

Jag vet inte.... Jag vill! Men samtidigt känns det bättre att vänta. Men ska på bio med pojkvännen imorrn kväll och det skulle vara så kul att få överraska honom med plusset när han kommer och hämtar mig *S* Men så jag åter! Jag är ju övertygad om att det blir minus...

• MissHellen

Nej, nu ska jag förbereda mej inför Ugly Betty med en glass o en massa kuddar

Kikar in i pausen

• MariaOMarkus

MissH - jaa bättre och ta de som de kommer än ta ut nåt iförskott men just nu hoppas jag på inget..
    men va snällt att du har matlåda imon ser oxå på ugla betty men la datorn i knät + at jag ligger i sängen..mega härligt

Niccisen - du är stark om du inte testar imon..jag e testmissbrukare jag

• Niccisen

Mary: Haha jag med. Så vi får väl se:P Har lite dåligt med pengar denna månad så det bästa vore om jag inväntade mensen

• MissHellen

Niccisen, Ja men då vore du ju roligt o berätta de då haha

Mary, Nej så tänker jag oxå (men jag hoppas alltid på för mycket ändå vilket fall som hällst )

Haha, de är ju paus nu så jag hann springa på toa o fylla på mitt jos gals

• Niccisen

MissH: Ja Först plussa och sen titta på Jack Sparrow i nästan tre timmar Skulle vara en underbar dag *S*

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !