• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MariaOMarkus

jaha hehe oki..bra att du tänker vänta tills efter skolan
    joo jag dricker för fullt här räknar jag ifrån min längsta så ska den komma idag lr imon

• Barnakär

Okej, då är det ju rätt stor chans att det är en liten förblödning av mensen du hade tidigare..

Jo, det känns bättre så att man kan arbeta och ha råd och så.
    Min pojkvän har redan tagit studenten så..

• MariaOMarkus

jaa de kan ju vara de..
    precis..man vill ju ha en bra inkomst =)

• Barnakär

Jo, jag vill kunna ha en bra inkomst så att jag kan ge barnet allt det behöver och lite till, trots att alfons kännar bra med pengar (26000 före skatt) för att vara 19 år så skulle han inte kunna försörja både mig och barnet.

• Niccisen

Kanske måste göra mig av med mina katter Den stora 'är det inga problem med för honom kunde mamma ta, men lillkatten... Han är otroligt skygg så det blir nog svårt att hitta ett hem åt honom

BIM imorrn, molvärk, så mensen kommer nog snart.

• Barnakär
    det ordnar sig ska du se! Kan du inte bara hitta ett tillfälligt hem och sedan ta tillbaka katterna någon månad efter då barnet är fött?
  • Niccisen

Är inte pga av ngt barn jag måste göra mig av med dem. Jag är inte ens gravid än. Det är snarare pga hälsoskäl. Har allergier mot gräs och astma och väldigt dåligt immunförsvar och nu tyckte läkaren att jag skulle göra mig av med dem, innan jag blir sämre. Risken finns nämligen att jag utvecklar kronisk astma och det skulle innebär att jag måste äta mediciner jämt. Det är mina ögonstenar ju... Om mamma tar Rasmus får jag iaf träffa honom ibland, men det är inte alls samma sak...Och hur blir det med Elliot? Vem vill ta hand om en katt som är rädd för allt som rör sig?

• MariaOMarkus

Våran första katt är sådär..fast kanske beror på att han blev påkörd då han va lite mindre. Han är jättte rädd för höga ljud och snabba rörelser. Den lilla vi har är oxå väldigt rädd av sig,hon gillar inte när vi har besök då springer hon och gömmer sig direkt..

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !