• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • TheLove

idag var jag på kk och gjorde ett cytologprov och vul... jag ahr tydligen någon liten början av nån infektion som jag fått vaginalpiller som jag ska ta tre kvällar. Hon tyckte att det va bra att jag ska ta "skjuta upp mensen" tabletterna som jag fått och att det inte gör nått om jag blir gravid samtidigt som ja äter tabletterna.. skönt!

FL-KRYSSNING! Klart du ska med!! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • Älskade Moa

Lovelyy: Skönt att du har fått reda på avd det är så ,man kan göra något åt det.

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • TheLove
    Barngalen skrev 2007-05-30 18:06:53 följande:
    Lovelyy: Skönt att du har fått reda på avd det är så ,man kan göra något åt det.
    ja det känns jätte skönt... känner sån lättnad
    FL-KRYSSNING! Klart du ska med!! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • MissHellen

Barngalen, Okej Haha, kanske var jag som missuppfatta dej ändå(?)

Mary, Jasså? Du ska hålla oss på sträckbänken haha! Nej, men vänta du. När hade du tänkte göra de?

Lovvelyy, Oj va skönt! Hoppas att de fixar sej

• Älskade Moa

Ja det va nog de, hihi...

• MissHellen

Barngalen, Hur var de, ville din sambo inte har barn än eller?

• Älskade Moa

Precis, han känner sig inte redo än..
    Hoppas han blir de SNART!!

• MissHellen

barngalen, Okej :/ Jobbigt! Jag vet PRECIS hur de känns, min har ju precis "ändrat" sej haha

• Älskade Moa

MissHellen: Lyckos dig!!

• MariaOMarkus

MissH, de blir imon på morgonen.. å blev de inget denna gång så ska jag börja äta piller..killen tyckte de (bara för att han slipper biverkningarna)

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !