• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-05-30 18:45:28 följande:
    MissH, de blir imon på morgonen.. å blev de inget denna gång så ska jag börja äta piller..killen tyckte de (bara för att han slipper biverkningarna)
    va för piller?
    FL-KRYSSNING! Klart du ska med!! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • MariaOMarkus

vi kört med "händer de så händer de " va gravid för inte så länge sen men pga vissa omständigheter så togs de bort..

Och nu känner han sig inte redo utan vill vänta och vill att jag börjar äta nåt..å jag orkar inte gå och oroa mig att de ska bli nåt hela tiden och hoppas helt i onödan så nu f¨r jag bara längta..

• Nettan1

Marylicious: har du haft cerazette tidigare?

Jag hade de efter att vi hade fått våran dotter.
    Jag skulle inte rekomendera dom.

• MariaOMarkus

Lovelyy - hoppas på de

Nettan1 - har ätit dom innan och dom funkade bra,slapp mensen och sådär, men nu vill jag helst inte äta dom..utan jag får hellre min mens så jag vet att kroppen fungerar men min BM tyckte absolut jag skulle äta dom..suck*

varför rekomenderar du inte dom`?

• MariaOMarkus

Lovelyy - hoppas på de

Nettan1 - har ätit dom innan och dom funkade bra,slapp mensen och sådär, men nu vill jag helst inte äta dom..utan jag får hellre min mens så jag vet att kroppen fungerar men min BM tyckte absolut jag skulle äta dom..suck*

varför rekomenderar du inte dom`?

• Nettan1

Jag blev gravid 2 gånger med cerazette.
    Första gången jag blev gravid medans jag tog dom så fick jag missfall väldigt tidigt. vecka 4 eller 5.
    Andra gången var för ca. 1 år sedan.
    fick en cysta i samband med den graviditeten som växte och blev jätte stor på bara någon vecka.
    gjorde abort den gången, våran dotter var precis 1 år då så det kändes som att det var lite för tidigt med ett till barn.
    Och så skulle jag igentligen behövts opereras för cystan och då fans det risker om man var gravid sa läkaren.
    Nu slapp jag operation iallafall.

Kan ju säga att efter aborten så bytte jag till p-piller.

• MariaOMarkus

oj...men hade du mens då du åt dom? jag fick ingen mens men jag kände av när det var ägglossnibgs dax me dom..

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !