• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

mary, Okej! Är dom snabba o leverera? Dyra på leveranstjoffset? (kommer inte på vad de heter haha)

• MissHellen

Mary, Men du, har du testat eller?

• MariaOMarkus

MissH hahaha,leveranstjoffset du är rolig..jag kommer inte ihåg..kolla "köpvillkor" på deras sida så står det där

nope..pojkvännen vill vara med så jag får hålla mig tills han kommer,å han kommer väl om en lite stund..typ 12
    jage nervös kan jag säga

• MissHellen

Mary, Haha Jag kom ju inte på vad de hätte, så leveranstjoffstet låg närmast till

Ooo, Jag sitter o väntar på svaret (pluste så klart) Lycka till!!!

• MariaOMarkus

MissH - jaa ibland får man ta de som kommer upp *hihih* ..va ska du hitta på idag ?=)

• MissHellen

Mary, Ja de brukar bli så

Nja, Ska faktist inte göra nått, inte änns diska tänker jag göra! Ska bara slappa o se på tv Durå?

(fint namn jag har fått, MissH, låter så seriöst haha)

• MariaOMarkus

MissH - jaa visst har du fått ett grymt namn . Låter skönt å bara slappa..de ska jag o¨xå fast plugga lite å sen platta håret..

• Niccisen

Hej tjejer.
    Här är det spännande ser jag Håller tummarna!

Själv har man varit på Västerstjärnorna. Syrrans skola hade som småstjärnorna och hon var med. Ska iväg på möte kl 14, känns sådär då jag säkert kommer få höra en massa elände jag ställt till med. Alla gör ju misstag och speciellt klockan 6 på morgonen om man jobbat hela natten och dessutom varit uppe ett dygn., men men...

Dessutom har jag mensvärkar som fan, och är superkänslig. WIIEE Vad skoj.

Hoppas verkligen du plussar, Mary

Vart tog Maja vägen? Eller är det bara jag som missat henne?

• MariaOMarkus

Niccisen - hoppas de g¨r bra på mötet
    aj aj ..inte kul med mensvärk och ett jäkla humör :/ får hoppas dom inte gör de värre på mötet..

jag tror inte maja varit inne på länge..

• MariaOMarkus

nu sla jag strax testa..be back med reslutatet

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !