• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

Mary, Super fint namn har jag fått

Niccisen, Hoppas att de går bra på mötet o att mensvärken ger med sej..

Har inte häller sätt Maja på ett bra tag, undra vart hon tog vägen?

• MariaOMarkus

Blev ett minus,som jag trodde ..nu ska jag fundera på om jag ska börja käka minipillrerna eller ej..vi får se..

ses senare

• MissHellen

Mary, Nej! Faan va synd. Jag som kännde på mej ett plus.. Vad ska killen då?
    Jasså? Ska du kanske inte käka dom?

Hörs senare, ha en bra dag (så bra som de går i alla fall :/!?)

• TheLove
    Marylicious skrev 2007-05-31 12:28:35 följande:
    Blev ett minus,som jag trodde ..nu ska jag fundera på om jag ska börja käka minipillrerna eller ej..vi får se..ses senare
    Nej Det kan det väl inte bli när du har testat två plus? du har ju inte fått mensen än heller?
    FL-KRYSSNING! Klart du ska med!! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • MariaOMarkus

tror snarare att de va fantomstreck som dom kallar de..
    jaa jag vet inte om jag vill äta nåt piller..vill helst inte få i min hormoner o sånt..blir ju som ett monster då hehe..ingen kommer vilka vara med mig :P joo de va mensen som jag fick i Tisdag..

• MissHellen

Mary, Okej :/

Jag blir lika dan på P-piller, de är därför jag inte har käkat några alls, har testat 4 stycken o tål igen av dom! Så vi kom överäns om att vi sattsar hällre på vårat förhållande än på P-piller! Men hoppas att ni kommer på ett sätt som funkar för er..

• MariaOMarkus

MissH - jaa jag har oxå testat massa olika å tycker itne heller att nåt passar..men nåt borde man väl hitta..vi får se..

• MissHellen

Mary, Ja jag hoppas att de fixar sej. Men hällst ska jag väl hoppas på att killen ändrar sej väääldigt snart?

• MariaOMarkus

jaa får hoppas på de.. de konstiga med denna mens är att jag bara hade mensvärk 2 dagar och idag känner jag mig som vanligt förutom att jag e mkt känslig..så brukar de inte vara..hatar när kroppen ska ändra på sig

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !