• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

Mary, Ja kroppen kan spela än ett spratt! Skit jobbigt.. Men de är inte änns nån idee o försöka fatta hur den funkar, för då blir man bara knäpp

• Barnakär

Jag har också testat en massor! Jag har testat p-ring, p-plåster, ett antal p-piller och tillslut hittade jag någonting jag gillar och det är minipiller. Dom innehåller inte lika mycket hormoner eller vad hon pratade om men dom funkar! Jag har fortfarande sexlust och massa sånt, saker som försvann med allt det andra.

• MariaOMarkus

MissH nej det är nog inte de hehe

• MariaOMarkus
    TheLove skrev 2007-05-31 14:15:45 följande:
    Det var till mary
    Jaa har funderar lite på pessar men tror inte de skulle passa mig..
  • TheLove
    Marylicious skrev 2007-05-31 14:23:38 följande:
    Jaa har funderar lite på pessar men tror inte de skulle passa mig..
    Vadå då? krångligt med att planera att man ska ha sex kanske?
    FL-KRYSSNING! Klart du ska med!! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • MariaOMarkus

nej tycker inte om att stoppa upp saker där (haha va dumt de lät) och men de menar jag tex p-ringen gillar inte de bara..

• TheLove

okej, jag kan förstå dig, men det är ju så himla mycket bättre om ni ändå ska börja värkstan snart.. Det känns ju dumt att börja med hormoner när det kan ta kroppen lång tid att återhämta sig

FL-KRYSSNING! Klart du ska med!! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • MariaOMarkus

Lovelyy - de lär dröja innan den verkstaden börjar. Han vill ju vänta ett tag så han säger de blir nångång i framtiden..

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !