• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • Niccisen

Såna där funderingar har ju inte jag. Jag är 23 och killen 31, och han har barn sedan tidigare.

• Niccisen

Ja, om killen vill lika mycket och så, att de kanske är lite skraja. han har ju redan gjort det där... det som jag funderar på istället är att det är lite jobbigt, för han vet mer om förlossningar och graviditeter än vad jag gör, och jag tycker att jag som tjej borde veta bäst *S*

• miiillan

här har det skrivits en hel del!! jag klassar mig verkligen inte som "ung mamma" om jag skulle plussa i år. är ju 21. inte för jag skulle kalla mig gammal heller men haha!! lagom kanske..? såg att några var 19. är det medel här inne eller hur gamla är ni tjejer?

hoppas ni haft en bra dag!!

• miiillan

kanske blir uppdatering för er att skriva åldern, jag kan skumma igenom tidigare inlägg

• Niccisen
    jaj86 skrev 2007-05-31 23:07:02 följande:
    här har det skrivits en hel del!! jag klassar mig verkligen inte som "ung mamma" om jag skulle plussa i år. är ju 21. inte för jag skulle kalla mig gammal heller men haha!! lagom kanske..? såg att några var 19. är det medel här inne eller hur gamla är ni tjejer? hoppas ni haft en bra dag!!
    jag tror vi är runt 19-24 eller nåt sånt. Vet inte säkert...
  • MissHellen

Niccisen, jaha de var så du mena haha!
    Nej, Jag vet att min sambo vill ha barn! Men han är nog skraj, vilket jag oxå är. Jätte mycke! Men man växer in i de tro jag..

jaj, Nej jag klassar mej inte häller som ung mamma! Fast när är man derå igentligen? Jag tror att jag är bland dom yngsta här i alla fall (19, 87:a)!

• miiillan

MissHellen : nej, som man ser titt och tätt här så står det ju "mamma är ingen ålder, det är något man är"

men jag tänker inte försvara mig för de som tycker man är ung. eller behöva det!! jag är helt ärlig hellre 20 än 30-40 när jag får första barnet. men alla är ju olika, och tur är väl det

dax att nana nu, börjar tidigt imorn! natti natti girls!!

• MissHellen

jaj, Precis Nej, då kanske jag vill ha mitt sista barn, om jag "får" fler för min sambo haha

Gonatt!

• Niccisen

Haha jag känner mig nästan gammal härinne ibland:P Nej men jag försöker se till mognad inte ålder, för åldern är så missvisande. Mitt ex var 23 men beter sig som en 16-åring så... Det är så olika från person till person. Sen tycker jag att det är lite kul att alla tycker man är ung. För om man ser tillbaka i historien så skaffar vi ju i genomsnitt barn rätt sent nu. Iofs levde man inte lika länge förr, men ändå...

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !