• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • Niccisen

Det gick okej på mötet. Blev inte hängd *S* men jag håller inte riktigt med dem, men men...
    Mensvärkarna håller dock i sig, trots 1 grams Alvedon, men men... ska plugga lite till nu sen blir det värmedynan på magen, en kopp te och csi miami

Tråkigt med minuset, Mary.

• sami

är en som fick barn tidigt... jag vill bara säga en sak... det är gott om tid för det...

jag ångrar mig inte att jag fick barn när jag var 16 år och hade 3 barn när jag var 23... det enda jag undrar över är varför jag hade så bråttom att bli vuxen... för det fick jag bli snabbt!

Idag är jag 39 år och är mamma till 6 barn... jag ångrar inget men jag har fattat att jag hade hunnit det ändå om jag väntat lite...
    var rädda om er och tänk efter vad det är ni vill ge era barn... det är en fantastisk känsla att få barn...

lycka till!!!

• Niccisen
    sami skrev 2007-05-31 19:35:53 följande:
    är en som fick barn tidigt... jag vill bara säga en sak... det är gott om tid för det...jag ångrar mig inte att jag fick barn när jag var 16 år och hade 3 barn när jag var 23... det enda jag undrar över är varför jag hade så bråttom att bli vuxen... för det fick jag bli snabbt!Idag är jag 39 år och är mamma till 6 barn... jag ångrar inget men jag har fattat att jag hade hunnit det ändå om jag väntat lite...var rädda om er och tänk efter vad det är ni vill ge era barn... det är en fantastisk känsla att få barn...lycka till!!!
    Det beror väl lite på hur ung man är också.... Ingen här är ju runt 16... eller?
  • MissHellen

Lovelyy, Ja de kan ju vara värt ett försök(?) Nja, Kommer inte riktigt i håg, men ett par månader tog de nog! Jobbigt o svårt som satan var de o inte änns prata om barn..

sami, Grattis till alla 6 barnen Men som Niccisen säger, vi är ju inte jätte unga nån av oss! O många av oss har funderat på de lääänge (vissa längre än adra, men ändå!) Jag tycker att jag har gjort mitt ungdolmliga med krogbesök, sena sätter, tidigamornar med festande, är ingen riktig res människa av mej o vem säger att allt de är slut "bara" för att man får barn? Jag känner mej mogen (men VÄLDIGT rädd) inför o skaffa barn o min sambo är oxå mogen, så varför inte? om de känns rätt för båda?

Jag är i alla fall inte 16, jag är 19 (87:a)

• TheLove
    sami skrev 2007-05-31 19:35:53 följande:
    är en som fick barn tidigt... jag vill bara säga en sak... det är gott om tid för det...jag ångrar mig inte att jag fick barn när jag var 16 år och hade 3 barn när jag var 23... det enda jag undrar över är varför jag hade så bråttom att bli vuxen... för det fick jag bli snabbt!Idag är jag 39 år och är mamma till 6 barn... jag ångrar inget men jag har fattat att jag hade hunnit det ändå om jag väntat lite...var rädda om er och tänk efter vad det är ni vill ge era barn... det är en fantastisk känsla att få barn...lycka till!!!
    Jag vill också säga att vi inte är så unga här. Jag är snart 19 (88:a) och har längtat i över tre år nu. Dock så är jag väldigt glad över att jag inte blev mamma så tidigt som jag igentligen ville. Känns skönt att ha provar på krogen, och jag kan helt ärligt säga att det INTE är nått för mig. Jag vill vara en ung mamma och jag vet att jag är född för den sakens skull!

Jag kan förstå dig som kommer med tipset och jag tror det är bra. Jag har under flera år här på FL fått höra massa kritik pga min ålder och för jag längtat men jag vet precis vad jag vill. Vad jag och min kille faktiskt vill!

Jag tror det är bra att det finns sånna som du som berättar om hur du upplevt det!
    FL-KRYSSNING! Klart du ska med!! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • TheLove
    MissHellen skrev 2007-05-31 19:51:28 följande:
    Lovelyy, Ja de kan ju vara värt ett försök(?) Nja, Kommer inte riktigt i håg, men ett par månader tog de nog! Jobbigt o svårt som satan var de o inte änns prata om barn..sami, Grattis till alla 6 barnen Men som Niccisen säger, vi är ju inte jätte unga nån av oss! O många av oss har funderat på de lääänge (vissa längre än adra, men ändå!) Jag tycker att jag har gjort mitt ungdolmliga med krogbesök, sena sätter, tidigamornar med festande, är ingen riktig res människa av mej o vem säger att allt de är slut "bara" för att man får barn? Jag känner mej mogen (men VÄLDIGT rädd) inför o skaffa barn o min sambo är oxå mogen, så varför inte? om de känns rätt för båda?Jag är i alla fall inte 16, jag är 19 (87:a)
    Jag får se hur jag gör... Han vill ju nu han med, men jag är rädd att han inte vill det riktigt lika mycket som jag gör.. det kanske är värt ett försök?
  • MissHellen

Lovelyy, Jag tror inte att män någonsin vill lika mycket som oss Jag tror att vi har moderkännslor redan innan, men att dom växer in i de o att dom är lika glada när barnet kommer! MEn de skadar ju inte o testa haha

• TheLove
    MissHellen skrev 2007-05-31 22:43:38 följande:
    Lovelyy, Jag tror inte att män någonsin vill lika mycket som oss Jag tror att vi har moderkännslor redan innan, men att dom växer in i de o att dom är lika glada när barnet kommer! MEn de skadar ju inte o testa haha
    Jag får se lite hur jag gör tihihi
  • MissHellen

Lovelyy, Ja han kanske ändrar sej snart

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !