• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • Niccisen

Ja jag hoppas! en februari-bebis skulle passa mig perfekt

• maja 85

nu har jag varit borta härifrån jääättelänge(ett helt dygn!)

har det hänt nåt spännande?nån som plussat?

• MissHellen

Niccisen, Ja en Februari bäbis skulle inte vara helt fel Men jag vet inte rikgit när jag har ÄL nu efter som att mensen kom två dagar tidigare(?) Men jag brukar känna när jag har ÄL, så de fixar sej säkert! Min sambo tycker att vi ska sattsa stenhårt på varannan dag metoden

maja, ett helt dygn? Hur har du klara de? Nja, Inge spännande här. Inget plus än, inte vad jag har hört eller sätt!

• Niccisen

MissHellen: Jag är själv född i februari och min killes son är det han med. Pojkvännen fyller i mars, så skulle vara nice och ha alla födelsedagar samlade och sen var det klart *S*

• MissHellen

Niccisen, Ja men då passar de ju bra Vi har ingen i familjen/släckten som fyller år då

• MissHellen

Tjena tjejer

Vad har ni för planer i dag då? Själv ska jag hemöver till mamma o pappa, min lillasyster konfirmera sej i dag Så nu ska jag fixa o dona lite här hemma, sedan far vi!

Ha en underbar dag allihopa

• maja 85

misshellen: idag ska jag bara njuuuta av att vara ledig :)

• Älskade Moa

Jag ska iväg me min lillasyster o min pappa o titta på en hund som syrran vill ha...
    Sen ska jag titta när stora systerns sambo spelar fotboll, sen hoppas jag att jag får åka hem o slappa

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • 1984

Halloj!

Det va ett tag sen sist, har haft mycke att göra på sistone...
    Men nu är jag tillbax =)
    Vore kul om ni uppdaterade eran info:

Niccisen, 23 år, tredje försöket BIM 30/5
    *1984, 22 år, Järna, försök nr 21, BIM 24/5
    *Marylicious,20 år,Kungsholmen,BIM= ?
    Maja 85, 21 år, handen, försök 1,BIM=18/5
    Nettan1, 20 år, upplands väsby, försök 4, BIM 18/5
    Barngalen, 21 år, Skåne, inväntar sambon, Bim=?
    jaj86, 21 år, uddevalla, försök nr 1, bim 14/5

• maja 85

1984: välkommen tillbaks :) jag har också haft fullt upp de senaste dagarna, knappt hunnit sitta vid datorn nåt alls.

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !