• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • Tessann

Sj ska jag snart till granen å ta en fika å kolla hur hon mår sen så ska jag inte göra så mycket mer

• AngelicaJ

Välkomna Lantini och tessan =)

• 87a

Inte något utslag på ÄL-stickan idag heller men enligt FL ska jag ha ägglossning på fredag! HOPPAS HOPPAS!

• AngelicaJ

Misshellen jag snackade nyss med sambon. Lr snacka och snacka.. jag skickade ett sms att jag hittat en lägenhet "på fel sälle" men som verkar perfekt efter vad vi önskar. Fick tillbaka: "Då tar vi den, för jag älsar dig vart vi än bor".
    Så hoppas vi kan åka och kolla på den idag, lr bara gå förbi och glutta utanför. Se om det är ngt att ha, har ju bara sett planlösningen =)

• MissHellen

Angelica, Oj va kul! Va gulligt skrivet av han

Hoppas att båda tycker om den lika mycket då, o att den är super fin

• AngelicaJ

Ja så himla gulligt :P Så vad görs då?

• MissHellen

Jaa Jag har precis städat klart toan, så jag tog mej en paus innan jag ska slänga in en ny tvätt o hänga den andra. De gick av bara farten känner jag, så nu har jag bara köket kvar +skurning, men de går fort när man lyssnar på hög musik o sjunger med haha. Själv då?

• AngelicaJ

Hehe, jag sitter och försöker plugga. Ska "annordna" en friluftsdag för 150 elever så försöker komma på ngt bra. Men e nog inne i detta mer än i plugg tankarna :P

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !